شناسه خبر: ۱۶۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

تقدیر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از تلاش های مجموعه انتظامی استان در جهت برقراری امنیت

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی طی مراسمی به میزبانی دادگستری از خدمات نیروی انتظامی در استان تقدیر شد.

تقدیر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از تلاش های مجموعه انتظامی استان در جهت برقراری امنیت

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام و المسلمین زرندی در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع امنیت و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص گفت: به فرموده معظم له نیروی انتظامی امروز هم اقتدار دارد و هم رحمت و این دو مکمل هم هستند.

رئیس شورای قضایی استان افزود: اقتصاد بعد مادی جامعه و امنیت بعد معنوی جامعه است و اگر امنیت آسیب ببیند نه تنها اقتصاد بلکه دیگر عناصر اجتماعی آسیب می بینند و جامعه ناسالم خواهد بود و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش ها و جانفشانی های فرماندهان و نیروهای انتظامی استان گفت: این امنیتی که برای همه ما وجود دارد در سایه تلاش های شما به دست آمده است.

حجت الاسلام زرندی در ابتدای سخنان خود با تسلیت مجدد شهادت سیدحسن نصرالله و تبریک عملیات وعده صادق ۲ گفت: بعد از این عملیات، جبهه مقاومت و حزب الله در شرایط بهتری جهت دفاع از خود و انجام عملیات علیه دشمن صهیونیستی قرار گرفته اند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سردار محمدکاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی استان با تقدیر از حمایت ها و همراهی های مجموعه قضایی با عوامل انتظامی گفت: ماموریت مشترک پلیس و مجموعه قضایی استان با اقتدار در حال انجام است و این در سایه هماهنگی و همکاری این دو مجموعه به دست آمده است و ما از این بابت قدردان حمایت های مجموعه قضایی هستیم. .

 

ارسال نظر