شناسه خبر: ۱۶۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

بدهی ۱۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری مشهد به حوزه فرهنگ بی‌سابقه است

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه فرهنگی به هنرمندان و پیمانکاران بدهی دارد که این میزبان تاکنون بی‌سابقه بوده است.

بدهی ۱۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری مشهد به حوزه فرهنگ بی‌سابقه است

به گزارش مشهد فوری حجت الاسلام حسن منصوریان روز دوشنبه در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بخشی از این بدهی مربوط به کسانی است که کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بدهکار هستند.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکر به شهردار مشهد اظهار کرد: شهردار حق دارد در حوزه های مدیریتی تغییراتی ایجاد کند اما این تغییرات نباید با توهین و تحقیر همراه باشد.

مجید دبیریان افزود: اینکه مدیری از حوزه شهردار با ادبیات نامناسب با کارکنان رفتار کند شایسته تیم مدیریتی شهرداری نیست، حرمت افراد باید حفظ شود، رفتارهای توهین آمیز و تحقیرآمیز برای تنگ کردن عرصه بر برخی مدیران شایسته نیست.

وی اضافه کرد: همچنین برخی افراد در هیات رییسه شورای شهر، تغییرات و موضوعات مرتبط با شورا و جلسات خصوصی را به حاشیه می کشانند که این رفتار ناپسند است و تبعات آن به کل شورا آسیب می زند.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد نیز در تذکری اظهار کرد: طبق قانون شوراها کلیه واحدهای شهرستانی در کلیه سازمانها و موسسات دولتی و موسسات عمومی غیردولتی فعال در حوزه خدمات شهری باید برنامه سالانه خود را در چارچوب اعتبارات و بودجه به شوراهای شهر ارائه کنند.

هاشم دائمی افزود: اجرای صحیح این قانون باعث هم افزایی بیشتر دستگاه ها می شود، لذا استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان باید نسبت به اجرای این دستور قانونی توجه ویژه داشته باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست با اشاره به پیش رو بودن روز کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: شورای ششم دغدغه ارتقای شاخص سرانه مطالعه در این کلانشهر را دارد.

ایمان فرهمندی افزود: شهرداری و شورای شهر در حد توان همکاری لازم با اداره کل کتابخانه های عمومی در حوزه های مختلف از جمله توسعه کتابخانه های سیار و ایجاد پاتوق های کتابخوانی را دارد.

۲۴ آبان ماه به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

ارسال نظر