شناسه خبر: ۱۶۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی معرفی شدند

داوران بخش نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی در ۲ بخش نمایش صحنه‌ای و نمایش خیابانی معرفی شدند و ۱۱ اثر راه یافته به این مرحله را داوری می‌کنند.

داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش مشهد فوری؛ دبیر سی و سومین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: براساس جمع بندی و تصمیم گیریهای اتخاذ شده، «رضا صابری ، مهدی نصیری و جواد اشکذری» داوران بخش صحنه ای و «شهرام نوشیر، رضا حسینی و محمد ناصری» داوران بخش خیابانی این دوره از رویداد هنری هستند.

محمد جهان پا افزود: اعضای هیات ‌داوران منتقد سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی نیز «فرشید تمری، محمد مداح حسینی و احسان روحی» خواهند بود که پس از دیدن آثار، پنج جایزه شامل نویسنده، کارگردان، یک بازیگر زن، یک بازیگر مرد و نمایش برتر را معرفی خواهند کرد.

image_2023-11-08_17-07-51

وی در خصوص ویژگیهای سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: مهمترین اتفاق این دوره از جشنواره، رشد چشمگیر کیفی تئاتر شهرستانها است که حضور چهره های جوان و پیشکسوت در کنار هم در این آثار به رونق این دوره افزوده است.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ادامه داد: امسال شاهد نمایش‌های بسیار خوب و درخشانی در جشنواره تئاتر استان خواهیم بود، همچنین بخش خیابانی این رویداد نوید اتفاقات بسیار جذاب برای مردم مشهد است، زیرا پس از سالها بخش نمایش خیابانی به این رویداد اضافه شده و آثار زیبایی در خود جای داده است.

جهان پا اظهار کرد: طبق آخرین جمع بندی هیات بازبینی جشنواره تئاتر خراسان رضوی در سال جاری، سطح خوبی از اجراها را در ژانرهای مختلف آن خواهیم داشت و به نظر می رسد که ۲۰ الی ۲۳ آبان ماه تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

image_2023-11-08_17-08-26

سی‌و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی از شنبه ۲۰ آبان در سالن اصلی تئاتر شعر مشهد آغاز و مراسم اختتامیه این جشنواره صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر