شناسه خبر: ۱۶۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

اهمیت ترید ارز دیجیتال در ایران

در حال حاضر مردم ایران به دنبال کسب درآمد دلاری هستند تا بتوانند هم راستا با تورم گام برداشته و زندگی راحت‌تری داشته باشند. اینجاست که اهمیت ترید ارز دیجیتال در ایران مشخص می‌شود. در این محتوا قصد داریم راجع به ترید ارز دیجیتال در ایران به صورت شفاف و با زبان ساده صحبت کنیم حتی شرکت‌هایی را معرفی کنیم که استخدام تریدر دورکاری دارند، پس همراه ما باشید.

اهمیت ترید ارز دیجیتال در ایران

درآمد ترید ارز دیجیتال با توجه به ارزش دلار در ایران

 

در سال‌های اخیر، ارزش دلار در ایران به طور پیوسته افزایش یافته است. این افزایش ارزش، فرصت مناسبی را برای تریدرها فراهم کرده است تا با ترید ارز دیجیتال، درآمد خوبی کسب کنند. طبق آمار، درآمد تریدرها از ارز دیجیتال در ایران در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این افزایش درآمد، باعث شده است که بسیاری از افراد به ترید ارز دیجیتال به عنوان یک شغل دوم یا حتی شغل اصلی روی آورند.

البته، ترید ارز دیجیتال یک فعالیت پر ریسک است. بنابراین، تریدرها باید قبل از شروع به ترید، اطلاعات کافی در مورد این فعالیت کسب کنند و دوره های آموزش ترید ارز دیجیتال را بگذرانند تا بتوانند از ترید سود کنند.

2

ترید یا سرمایه گذاری ارز دیجیتال در ایران؟

ارزهای دیجیتال به دلیل رشد چشمگیر در سال‌های اخیر، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. این امر در ایران نیز صادق است و حتی به دلیل تفاوت ارزش ریال و دلار تعداد زیادی از ایرانیان به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند و به اهمیت ترید ارز دیجیتال در ایران پی برده‌اند.

اما سؤالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا باید در ارزهای دیجیتال ترید کنند یا سرمایه‌گذاری کنند؟

ترید ارزهای دیجیتال

ترید ارزهای دیجیتال به معنای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت است. هدف تریدرها از این کار کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال است.

ترید ارزهای دیجیتال می‌تواند سودهای زیادی را به همراه داشته باشد، اما اگر شخص به مهارت ترید کردن تسلط نداشته باشد، ریسک بالایی نیز دارد؛ زیرا نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و ممکن است معامله گران در مدت‌زمان کوتاهی تمام سرمایه خود را از دست بدهند. به همین دلیل آموزش ارز دیجیتال بسیار اهمیت دارد.

 

3

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به معنای خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی بلندمدت است. هدف سرمایه گذاران از این کار کسب سود از رشد قیمت ارزهای دیجیتال در بلندمدت است. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ریسک کمتری نسبت به ترید دارد، اما سودآوری آن نیز کمتر است.  با این حال، سرمایه گذارهای ایرانی ارز دیجیتال در بلندمدت می‌توانند سودهای قابل‌توجهی از این کار کسب کنند؛ زیرا با گذشت زمان هم قیمت ارزهای دیجیتال افزایش پیدا می‌کند و هم ارزش دلار نسبت به ریال بیشتر می‌شود اینجاست که اهمیت ترید ارز دیجیتال در ایران به عنوان یک امر ضروری پی می‌بریم.

آموزش مقدماتی ترید ارز دیجیتال

برای آنکه بتوانید در بازار ارز دیجیتال ترید کنید باید آموزش ببینید. حال این آموزی به دو دسته اصلی آموزش مقدماتی ترید ارز دیجیتال و آموزش حرفه ای ترید ارز دیجیتال تقسیم می‌شود. شما می‌توانید به راحتی و حتی رایگان آموزش مقدماتی معامله گری در بازار ارز دیجیتال را از محتوای داخل گوگل پیدا کرده و ببینید.

با اینکار به طور کلی با چیستی بازار ارز دیجیتال و اصطلاحات آن، تحلیل تکنیکال و ... آشنا خواهید شد. یکی از معتبرترین و بهترین منابع برای یادگیری رایگان ارز دیجیتال سایت همیار کریپتو است. شما می‌توانید با سرچ عبارت " آموزش ارز دیجیتال رایگان از مبتدی تا پیشرفته 0 تا 100" به صورت گام به گام و دسته بندی شده به اطلاعات بازار ارز دیجیتال و نحوه ترید به صورت کاملاً رایگان آشنا شوید.

هر چند این اطلاعات کاملاً کاربردی هستند اما این موارد به تنهایی برای کسب سود مستمر از بازار ارز دیجیتال کافی نیستند.

آموزش حرفه ای ترید ارز دیجیتال

مانند هر شغل دیگری، برای کسب درآمد دلاری و سود مستمر از بازار ارز دیجیتال باید به صورت حرفه ای مهارت ترید کردن را آموزش ببینید. در این راستا ما به شما همیار کریپتو را به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال  در مشهد معرفی می‌کنیم.

در آموزش ارز دیجیتال همیار کریپتو شما به صورت کاملاً تخصصی با تمامی مفاهیم ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار آشنا خواهید شد و از همه این موارد مهم‌تر در کلاس آموزش ارز دیجیتال همیار کریپتو به صورت لایو ترید و در سر کلاس معامله گری خواهید کرد. این کار باعث می‌شود اولین تجربه‌های معامله گری خود را در کنار یک استاد بگذرانید تا هم ترس شما از بین برود و هم ببینید که از صفر برای یک تحلیل ارز دیجیتال سپس ترید آن باید چه کارهایی انجام دهید.

سایت ترید ارز دیجیتال

حال که به اهمیت ترید ارز دیجیتال در ایران پی بردیم، نیاز است برای ترید رمز ارزها در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید. یک صرافی ارز دیجیتال باید دو ویژگی مهم را داشته باشد 1- از امنیت بالایی برخوردار باشد و 2- کارمزد معاملات آن پایین باشد. صرافی بینگ ایکس، یکی از صرافی های مناسب برای ترید ایرانیان است.

استخدام تریدر دورکاری

سرمایه شما برای ترید کم است؟ یا اصلاً سرمایه ای ندارید؟ نگران نباشید! ما شرکت‌هایی را معرفی می‌کنیم که به دنبال استخدام تریدر دورکاری هستند و به شما سرمایه 5000 دلاری به بالا می‌دهند. چگونه؟ الآن توضیح می‌دهیم.

شما ابتدا باید آموزش صحیح ترید ارز دیجیتال را ببینید و با ترید کردن با سرمایه کم تجربه کافی به دست آورید. پس از آنکه یک تریدر ماهر شدید می‌توانید در شرکت‌های پراپ تریدینگ ثبت نام کنید. با ثبت نام در شرکت‌های پراپرتی و پاس کردن چالش های ترید می‌توانید از این شرکت‌ها از 5000 دلار تا 1 میلیون دلار سرمایه اولیه بگیرید، با آن سرمایه ترید کنید و بین 85  تا حتی 100 سود حاصل از ترید را دریافت کنید.

آموزش صفر تا صد صرافی بینگ ایکس

از آنجایی که صرافی بینگ ایکس تمامی ویژگی‌هایی که یک صرافی مناسب و قابل اعتماد باید داشته باشد مانند حجم معاملات بالا، تعداد رمز ارزهای مناسب، کارمزد پایین، امنیت بالا، رابط کاربری ساده و پشتیبانی فارسی را دارد. ما در همیار کریپتو به صورت اختصاصی به آموزش صفر تا صد صرافی بینگ ایکس می‌پردازیم.

پس از آموزش صرافی بینگ ایکس BingX شما در حین کلاس نیز به صورت لایو ترید خواهید کرد و در اولین تجربه‌های معاملاتی‌تان ما در کنارتان خواهیم بود، تا هر چه سریع‌تر کار با ابزارهای مختلف این صرافی BingX را آموزش ببینید.

نتیجه گیری

با توجه به وضعیت مالی جهانی و اقتصاد کشور، فعالیت در بازارهای مالی به عنوان یکی از راهکارهای کسب درآمد و سود در حال حاضر می باشد، مجموعه آکادمی مالی حسن زاده فایننس با سالها تجربه در زمینه آموزش و مشاوره بازارهای مالی جهانی، آمادگی ارایه خدمات در این حوزه را به علاقمندان دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر