شناسه خبر: ۱۶۲۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

تست گرم خط ۳ مترو ی مشهد به زودی انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد درباره آخرین وضعیت ساخت بخش نخست خط ۳ مترو مشهد به طول ۶ کیلومتر گفت: این بخش از خط ۳ قرار است میدان شهدا، حرم مطهر رضوی و پایانه مسافربری امام رضا (ع) را از طریق مترو به همدیگر متصل کند.

تست گرم خط ۳ مترو ی مشهد به زودی انجام می‌شود

به گزارش مشهد فوری؛ کیانوش کیامرز در درباره انتشار اوراق مشارکت در پایان امسال اظهارداشت: موضوع انتشار اوراق مشارکت در آخر سال به مبلغ 2900 میلیاردتومان تأیید شده و این اقدام از سوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در حال پیگیری است. امیدواریم این مبالغ نیز تا شهریورماه سال دیگر به دستمان برسد.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت بخش نخست خط 3 مترو مشهد به طول 6 کیلومتر گفت: این بخش از خط 3 قرار است میدان شهدا، حرم مطهر رضوی و پایانه مسافربری امام رضا (ع) را از طریق مترو به همدیگر متصل کند.

کیامرز تصریح کرد:این خط در میدان شهدا با خط 2 مترو و در ایستگاه بسیج با خط یک مترو متصل خواهد شد و با این اتصال تمام مبادی ورودی شهرمان اعم از راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری از طریق مترو به حرم مطهر امام رضا (ع) متصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد با بیان اینکه طول عملیات ریل‌گذاری ابتدایی خط 3 به صورت رفت‌وبرگشت، دوازده کیلومتر است، تصریح کرد: امسال بیش از هشت کیلومتر از این مسیر ریل‌گذاری شده و در روز‌های آینده عملیات ریل‌گذاری به پایان خواهد رسید.

کیامرز خاطرنشان کرد:با حل موضوع‌های مربوط به برق و تابلو‌های برقی این مسیر، فاز نخست خط 3 قطارشهری مشهد برای انجام تست گرم در روز 27 یا 28 اسفندماه آماده خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت سازه سه ایستگاه باب‌الجواد (ع)، میدان شهدا و پایانه مسافربری امام رضا (ع) گفت: عملیات عمرانی ساخت ایستگاه‌های این بخش از خط 3 در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی سازه هسته مرکزی دارای 90 درصد پیشرفت، بخش معماری 20 درصد و بخش تجهیزات نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

ارسال نظر