شناسه خبر: ۱۶۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

استاندار خراسان رضوی:

سرعت عمل و دقت نظر در پروژه‌های حاشیه شهر مشهود است

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور حاشیه شهر مشهد جزء مناطق برخوردار و ارتقابخش باشد، نه تنها وضعیت مناسبی داشته باشد، بلکه باعث ایجاد زمینه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری شود.

سرعت عمل و دقت نظر در پروژه‌های حاشیه شهر مشهود است

به گزارش مشهد فوری؛ یعقوبعلی نظری در مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی مشهد و بهره‌برداری از ۸۸ پروژه عمرانی، ورزشی و زود بازده منطقه ۶ اظهار کرد: امید و نویدی داریم با این توضیح که همچنان موضوع حاشیه شهر و رسیدگی و کاهش کم‌برخورداری این مناطق مخصوصا در ارتباط با مباحث زیرساختی اولویت مسئولان شهری و دستگاه‌های استانی است. از سرعت عمل، دقت و استمرار در این موضوع تشکر و قدردانی دارم.

وی بیان کرد: پارک ملت با متراژ ۷۰ هکتار در غرب مشهد واقع شده و این پارک با ۷۳ هکتار در شرق مشهد و به موازات پارک ملت احداث خواهد شد. امیدواریم با طراحی و سرعت عملی که خواهند داشت، این پروژه را پیش ببرند. بخش بانوان و بخش‌های دیگری در این پروژه وجود دارد.

نظری خاطرنشان کرد: امیدواریم پارک کرامت در رفع و کاهش عقب‌ماندگی در زیرساخت‌های منطقه موثر واقع و زمینه‌ای برای ارتقا‌بخشی شود. همچنان پروژه‌های متعدد شهری و پروژه‌های اساسی‌تر دیگری که در رفع عقب‌ماندگی حاشیه شهر موثر بوده، در دست اقدام است.

استاندار خراسان رضوی افزود: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور حاشیه شهر مشهد جزو مناطق برخوردار و ارتقابخش باشد، نه تنها وضعیت مناسبی داشته باشد، بلکه باعث ایجاد زمینه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم اقدامات ما در ارتباط با مشهد و حاشیه شهر زمینه‌ای برای تحقق پروژه‌ها شود، عنوان کرد: بیمارستانی در حاشیه شهر در حال انجام است و استمرار دارد، اما باید سرعت پیدا کند. ۸۸ پروژه زودبازده نیز در دستور کار است. همه مسئولان ضمن اینکه در سطح کلان شهر مشهد مشغول برنامه‌ریزی، پیگیری و انجام وظایف هستند، اما دغدغه خاصی نسبت به حاشیه شهر دارند که امیدواریم این دغدغه‌ها منتج به نتایج خوب برای اهالی این مناطق شود.

 

ارسال نظر