شناسه خبر: ۱۶۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

جشنواره زوج‌ های جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد پایان یافت

پانزدهمین جشنواره زوج‌ های جوان کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد به کار خود پایان داد

جشنواره زوج‌ های جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد پایان یافت

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، پانزدهمین جشنواره زوج‌ های جوان ویژه دانشجویان و کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری پایان یافت.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره، گفت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق در برگزاری جشنواره گوناگون در تمامی زمینه ها پیش قدم بوده است.

‌‪ وی هدف از برگزاری این جشنواره را موج آفرینی در راستای فرهنگ صحیح ازدواج در سطح جامعه دانست و افزود: تشویق به ازدواج آسان و آگاهانه از دیگر اهداف این جشنواره است.

image_2024-05-30_12-14-24

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، با اشاره به اینکه ازدواج آسان زمینه ساز پیشرفت زوجین در طول زندگی می شود، اظهار کرد: ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می شود و زوجین باید در انتخاب همسر واقع بین باشند.

وی خانواده را مهمترین واحد اجتماعی تاثیرگذار بر فرهنگ جامعه دانست و افزود: خانواده رمز و راز پایداری، ماندگاری بشریت و استحکام بخش ملاک‌ های اخلاقی و تربیتی برای فرزندان است.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن زن را به عنوان محور و پایه ساختار خانواده برشمرد و خاطر نشان کرد: فضای صمیمی تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می‌کند. در پایان این مراسم از تمامی زوجین حاضر در این جشنواره با اهدا هدیه ارزنده تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال نظر