شناسه خبر: ۱۶۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پلمب کارگاه تولید مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از پلمب یک کارگاه بزرگ تولید مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

پلمب کارگاه تولید مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمد چراغ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد، بلافاصله ماموارن انتظامی پاسگاه انتظامی" هلالی" برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های نامحسوس ماموران پاسگاه انتظامی" ده غیبی" مشخص شد گرداننده این محل که تبعه خارجی است بدون هیچ گونه مجوزی از سازمان های مربوطه با بکارگیری ۳ کارگر بدون هیچ گونه تخصصی در شرایط کامل غیربهداشتی خط تولید مواد آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در یک سوله ۵۰۰ متری راه اندازی کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه تیمی از نمایندگانی از اداره صمت و سازمان غذا و دارو در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند.

وی گفت: در بازرسی از این کارگاه که فاقد هرگونه تابلو و مجوز قانونی و بهداشتی است قریب به ۳ تن مواد اولیه شامل وازلین، مایع های شوینده فله، استون، پودرهای شیمیایی، ۳۰ قوطی یک و نیم لیتری عطر برای اسانس دهی به شامپوها و کرم ها، ۸۵ قوطی پلمب شده ماسک صورت، یک بشکه ۲۰۰ لیتری ماسک صورت آماده بسته بندی، ۲۰۰ عدد شامپو گیاهی صمغ ۲۵۰ میلی لیتری، یک منبع ۲ هزار و ۵۰۰ لیتری حاوی مواد اولیه شامپو صمغ، ۳۶۰ محلول ضد شپش، ۱۶۰ اسپری ضد شپش، ۲۰۰ اسپری مخصوص دردهای موضعی، ۸۰۰ قوطی پمپاد مخصوص دردهای مفاصل، بیش از ۳ هزار قوطی خالی، ۳ کیسه بزرگ ۴۰ کیلویی حاوی انواع برچسب های تقلبی با برندهای خارجی و ایرانی معتبر، بالغ بر ۲ هزار عدد پلاستیک های مخصوص وکیوم، چند دستگاه میکسر برای هم زدن مواد اولیه، ۲ دستگاه حرارتی، ۲ عدد تراوز به ارزش بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ چراغ با اشاره به پلمب این کارگاه غیرمجاز بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری متصدی متواری این کارگاه تا حصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام بگیرد.

 

ارسال نظر