شناسه خبر: ۱۶۱۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری متهم به 19 فقره کش روی در مشهد

با تلاش پلیس آگاهی متهم به19 فقره کش روی از داخل خودروها در مشهد به دام افتاد.

دستگیری متهم به 19 فقره کش روی در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مشابه داخل خودرو در محدوده بولوار رسالت و خیابان آیت ا...عبادی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در تجمیع تمامی پرونده های مشخص شد سارق به شگرد کش روی گوشی تلفن همراه و دیگر لوازم باارزش داخل خودروهای پارک شده به صورت دوبل در حوالی رستوران ها و قنادی ها که راننده آنها برای مدت زمان کوتاه با بازگذاشتن درب خودرو، یا پایین بودن شیشه خودرو خود را رها کرده بودند رخ داده است.

  سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بازبینی دقیق دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها سارق را شناسایی و دستگیری او را با فعال شدن سه تیم نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.  این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات میدانی در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شب روز گذشته یکی از تیم های نامحسوس متهم را در حال پرسه زنی و شناسایی طعمه ای دیگر در  مقابل یکی از رستوران های شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: کمتر از 10 دقیقه سارق با شناسایی یک خودرو بدون سرنشین که راننده آن با بی احتیاطی خودرو روشن را بدون قفل کردن درب رها کرده بود به طعمه اش نزدیک می شود که همزمان با سرقت یک دستگاه گوشی دستبند پلیس بردستانش گره می خورد.

سرهنگ نگهبان اظهار داشت: متهم 29 ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی شمال طی چند مرحله بازجوئی های فنی و مواجهه با تصاویر بدست آمده از او در تعدادی سرقت ها به ناچار لب به اعتراف گشود و به 19 فقره کش روی تلفن همراه، کیف پول، فلش از داخل خودروهای پارک شده در حوالی رستوران ها، قنادی های محدوده بولوار رسالت، خیابان آیت ا...عبادی، گاز و مطهری و فروش اموال مسروقه به افراد مالخر در بازار روزها برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد. وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

ارسال نظر