شناسه خبر: ۱۶۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

روزگذشته رخ داد

جنایت مقابل چشمان دختر4 ساله!

جوان تبعه خارجی، همسر برادرش را مقابل چشمان دختر4 ساله وی خفه کرد و متواری شد.

جنایت مقابل چشمان دختر4 ساله!

به گزارش مشهد فوری به نقل از روزنامه خراسان، عصر روز گذشته زنی که در طبقه پایین یک ساختمان ویلایی در خیابان حر28 زندگی می کرد با شنیدن ناله و گریه های بی رمق فرزندان همسایه‌اش، سراسیمه از پله های ساختمانی بالا رفت، اما در طبقه دوم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شد که دلهره عجیبی وجودش را فرا گرفت. دختر4 ساله و پسران2 قلوی یک ونیم ساله کنار جسد مادرشان چنان گریه کرده بودند که دیگر رمقی برای ناله و اشک نداشتند.
زن همسایه با مشاهده این صحنه دلهره آور، بلافاصله با پلیس تماس گرفت و بدین ترتیب ماجرای یک جنایت هولناک در مشهد فاش شد. طولی نکشید که نیروهای انتظامی با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و با دستور قضایی به حفظ صحنه جنایت پرداختند. هنوز زمان زیادی از این حادثه وحشتناک سپری نشده بود که با حضور قاضی «محمودعارفی راد» در محل طبقه دوم ساختمان مذکور بررسی های قضایی وارد مرحله جدیدی شد. جسد مربوط به زن 28 ساله تبعه خارجی به نام «حنیفه-الف» بود که یک رشته روسری دور گردنش قرار داشت.

تحقیقات مقدماتی حاکی از آن بود که زن مذکور با جسم پارچه ای خفه شده است؛ بنابراین قاضی شعبه211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات جنایی را درحالی آغاز کرد که دختر 4ساله در میان هق هق گریه‌هایش از «عمونوراحمد» سخن گفت و ادعا کرد که عمویش شب در خانه آن ها خوابیده و مادرش را مقابل چشمان وی با روسری خفه کرده است!

قاضی ویژه قتل عمد که با دقت خاصی همه زوایای این ماجرای تکان دهنده را زیر ذره بین تحقیقات عبور می داد به کنکاش های تخصصی ادامه داد تا این که مشخص شد شوهر افغانستانی زن28 ساله(مقتول) برای ترک اعتیادش در یکی از مراکز ترک اعتیاد خصوصی بستری شده است و به همین خاطر هر شب یکی از برادران وی شب را درکنار خانواده او به سر می برد چراکه آن ها نگران وضعیت اسفبار یکی از برادرانشان به نام «نوراحمد» بودند که او نیز در همین خانه زندگی می کرد و از طریق جمع‌آوری ضایعات روزگارش را می‌گذراند؛ اما شب گذشته به دلیل نامعلومی هیچ کدام از برادران به خانه زن برادرشان نرفته‌اند! در همین حال «نوراحمد» به دلیل نامعلومی و بنا به ادعای دختر4ساله «حنیفه» زن 28 ساله را با روسری خفه کرده و متواری شده است.
گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است: در همین حال قاضی عارفی راد از شهروندان خواست چنانچه از محل اختفای «نوراحمد»(تبعه افغانستانی متواری) اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن های 110 یا21825267 و21825290 گزارش دهند.

منبع : روزنامه خراسان

ارسال نظر