شناسه خبر: ۱۶۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

آمادگی اعضای انجمن اسلامی پزشکان خراسان برای اعزام به غزه

اعضای انجمن اسلامی پزشکان خراسان در بیانیه ای ضمن اعلام آمادگی خود برای کمک رسانی به مجروحان غزه از مسوولان وزارت امور خارجه و سازمان هلال احمر کشورمان خواستند تا هرچه سریعتر، راهی برای این اقدام فراهم کنند.

آمادگی اعضای انجمن اسلامی پزشکان خراسان برای اعزام به غزه

به گزارش مشهد فوری؛  در بیانیه انجمن اسلامی پزشکان خراسان آمده است: انتظار امت انقلابی در ایران و همه آزادگان در جهان این است که جبهه مقاومت یکپارچه با ورود همه جانبه و مستحکم، کار اسرائیل را برای همیشه تمام کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات اسراییل در بمباران بیمارستان "المعمدانی" غزه اعلام کرد: ای لشکریان آخرالزمانی حق و حقیقت! پس از سربلندی از فتنه‌های آخرالزمانی و غربال‌های مکرر الهی و امتحان با فتنه‌های اکبر، اکنون خداوند تبارک و تعالی فرصت جهاد اصغر را فراهم آورده‌ است.

در این بیانیه آمده است: رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایادی رسانه‌ای صهیونیسم جهانی که دهه‌ها دروغی به نام «هولوکاست» را در گوش جهانیان فرو کردند شب گذشته هولوکاست واقعی را به جهانیان نشان دادند. آری ما حیوانات انسان‌نمایی را دیدیم که وحشیانه دست به قتل‌عام کودکانی زدند که هیچ‌کس صدای مظلومیت‌شان را نمی‌شنید.

این بیانیه می افزاید:ای رهبران عربی، ای مسئولین جمهوری اسلامی! آیا صدای مظلومیتی که به زیر آواره‌های بیمارستان المعمدانی دفن شد کافی نیست تا سجیل‌ها و شهاب‌های خاک خورده را از انبارها بیرون بکشید؟ آیا صدای فریادهای پدری که تکه‌های جنازه فرزندش را در پلاستیک کرده بود کافی نیست تا دست از نقاب و سازش بردارید و این غده‌ سرطانی را برای همیشه محو و نابود کنید؟

در این بیانیه آمده است: برادران و پدران ما در حسرت مبارزه‌ با صهیونیسم ریش سفید کردند و کمر کج. نگذارید این آتش خشم مقدس در لابلای کاغذ باطله‌های مصلحت‌اندیشی فرو بنشیند و موی ما نیز در انتظار انتقام سفید شود!

اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی نیز در بیانیه‌ خود آورده است:جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم، نمایانگر خوی وحشی‌گری جنون‌آمیز این رژیم غاصب است.

در این‌ بیانیه با تاکید بر این که یکایک پرسنل و کارکنان فرودگاه‌های خراسان‌رضوی همچون امت اسلامی در پی این جنایت جنگی، عزادار هستند تاکید شده است: قطعاً عواقب این جنایت و نسل‌کشی سبب نابودی سریع‌تر رژیم غاصب صهیونیستی و حذف‌شدن آن از صحنه روزگار خواهد شد.

 

ارسال نظر