شناسه خبر: ۱۶۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

راه اندازی ۶۰ غرفه عرضه مستقیم میوه شب یلدا در مشهد

رییس جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۶۰ غرفه‌ عرضه مستقیم میوه به قیمت و کیفیت تأیید شده ویژه شب یلدا با تصویب ستاد تنظیم بازار استان خراسان رضوی در سطح این شهرستان راه‌اندازی شد.

راه اندازی ۶۰ غرفه عرضه مستقیم میوه شب یلدا در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ علی اکبر قارزی افزود: طرح عرضه مستقیم میوه در مشهد جهت ثبات بازار میوه در حال اجرا است که چهار نوع میوه شامل انار، سیب، پرتقال و هندوانه در غرفه های مذکور ارائه می شود.

وی اضافه داد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا هر ساله مردم دغدغه خرید میوه را دارند که در همین راستا طی این ایام عرضه گسترده میوه و تشدید نظارت بر بازار انجام می‌شود تا بازار میوه در شب یلدا نوسان قیمت و یا کمبود نداشته باشد.

رییس جهاد کشاوزی خراسان رضوی بیان کرد: این اقلام با قیمت میدان بار و با محوریت ساماندهی قیمت میوه در ایام یلدایی عرضه می‌گردد.

وی با بیان اینکه این طرح تحت نظارت مستقیم ستاد تنظیم بازار مشهد است، افزود: عرضه میوه یلدایی با همراهی اعضای ستاد تنظیم بازار و همکاری اتحادیه بارفروشان اجرا می‌شود.

قارزی اظهار کرد: هرساله تثبیت قیمت و حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق کشاورزان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی همزمان با نزدیک شدن به بلند ترین شب سال است.

هم اکنون در شهرستان مشهد حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارد.

 

ارسال نظر