شناسه خبر: ۱۶۲۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

مجری و مدیر اجلاس توسعه صادرات ایده آل خبرداد:

برگزاری هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده‌آل در مشهد

مجری و مدیر اجلاس توسعه صادرات ایده آل ازحضور تجار و شرکت های مختلف داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی در مشهد خبر داد.

 برگزاری هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده‌آل در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ ستاد خبری هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده آل مشهد، علی کریمیان شیرازی در این خصوص اظهارداشت: هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده‌آل در تاریخ ۲ آبان ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود.وی افزود: این اجلاس با هدف ارتباط گیری و آشنایی  با صادرات و راهکارهای صادراتی همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان ،برگزار خواهد شد .

مدیریت کارگروه بازرگانی بین المللی آرک اظهار داشت: در این اجلاس از اتاق‌های بازرگانی مشترک افغانستان و ترکمنستان حضور خواهند داشت و همچنین  دست‌اندرکاران بحث صنعت و اقتصاد در این اجلاس جزو حامیان برنامه هستند . کریمیان‌ شیرازی با اشاره به آن که تجاری از افغانستان و ترکمنستان  مهمان این اجلاس هستند ، بیان داشت: علاوه بر حضور تجار کشورهای ترکمنستان و افغانستان مخاطبین شرکت‌های ایرانی این اجلاس نیزحضور خواهند داشت. وی ادامه داد: شرکت های ایرانی و خارجی در حوزه‌های مختلف شامل ؛ساختمانی ، مواد غذایی ، کشاورزی ، صنعت، معدن، نفت ، پتروشیمی ، گاز ، آرایشی ، بهداشتی ، پزشکی و ...دراین اجلاس حضور خواهند داشت.

مجری و مدیر اجلاس توسعه صادرات ایده آل تاکید کرد: هدف از برگزاری این اجلاس آشنایی با مباحث صادرات و راهکارهای صادراتی است. همچنین ارتباط‌گیری از طریق نشست B2B که بین شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد از دیگر اهداف این اجلاس می باشد .

 

ارسال نظر