شناسه خبر: ۱۶۲۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد:

۱۰ درصد صنعت پلاستیک متعلق به خراسان رضوی است

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : صنعت پلاستیک استان خراسان رضوی در بازارهای صادراتی جزو برندهایی است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد .

 ۱۰ درصد صنعت پلاستیک متعلق به خراسان رضوی است

به گزارش مشهد فوری به نقل از ستاد خبری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین" احد خوشرو" افزود: نمایشگاه خوبی است و بسیاری از برندهای بزرگ استان که در حوزه صنعت پلاستیک هستند، محصولات آن ها را از نزدیک می توان دید.

وی تاکید کرد: با توجه به صنایع بالادستی پتروشیمی که در کشور ما وجود دارد عمده مواد اولیه صنعت پلاستیک را تامین می‌کند.از این رو صنعت پلاستیک یکی از صنایعی است که تا کنون رشد بسیار خوبی داشته است.

خوشرو یادآور شد : این صنعت توانسته  بازارهای صادراتی بسیار خوبی داشته باشد.لذا  آینده بسیار خوبی پیش روی آن قراردارد.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: همچنین صنعت پلاستیک  با توجه به سهمی که از مواد اولیه در اختیاردارد در مقایسه با کشورهای دیگر دارای بازارهای صادراتی بسیار خوب در این صنعت می باشد .

خوشرو  تصریح کرد: استان خراسان رضوی ۱۰ درصد از صنعت پلاستیک کشور را در بردارد  و با توجه به این سهم بالایی که تولید کنندگان ما دارند.

درصد بالایی از اشتغال استان را در صنعت پلاستیک جای داده اند ودر سبد صنعت پلاستیک یک سبد بزرگی است که آن سبد  بازارهای صادراتی بسیار خوب می باشد .  
وی خاطر نشان کرد: با توجه به آینده‌ای که این صنعت پیش رو دارد، امیدواریم که سهم استان مان در این صنعت همچنان فزاینده باشد . همچنین  بالاترین میزان  اشتغال را در این صنعت به خود اختصاص دهد.

 

ارسال نظر