شناسه خبر: ۱۶۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهدخبرداد:

آغاز به کار دو نمایشگاه تخصصی گلخانه وکشت گلخانه‌ای و ملزومات و تجهیزات منزل در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه،کشت گلخانه‌ای، تجهیزات و صنایع وابسته و دهمین نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل در مشهد خبر داد.

 آغاز به کار دو نمایشگاه تخصصی گلخانه وکشت گلخانه‌ای و ملزومات و تجهیزات منزل در مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ، رضا صفری در این خصوص اظهارداشت: این دو نمایشگاه  از ۹خردادماه افتتاح  و تا ۱۲ خردادماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهندداشت. 

صفری در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته نیز بیان داشت : ساخت و تجهیز گلخانه، ادوات و تجهیزات باغبانی ، کنترل بهینه تجهیزات وابسته از زمینه های فعالیت این نمایشگاه می باشد . 

 وی در ادامه اهداف اولین نمایشگاه  تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته را معرفی تکنولوژی جدید در حوزه گلخانه و باغبانی اعلام کرد و افزود:  از دیگر اهداف این نمایشگاه  معرفی تولیدکنندگان داخلی و تولیدات ساخت داخل، ایجاد فضای مناسب جهت مذاکرات تخصصی صنایع مرتبط و آشنایی با تکنولوژی های نوین کشت وکار درمباحث کشت گلخانه‌ای است.

صفری در خصوص اولین نمایشگاه  تخصصی گلخانه، کشت گلخانه ای، تجهیزات و صنایع وابسته در مشهدخاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع ودر سالن مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند .همچنین درحاشیه این نمایشگاه تخصصی ،برنامه های جانبی شامل کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهد شد . 

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، کشت گلخانه‌ای، تجهیزات و صنایع وابسته نیز گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۷۰ شرکت است که تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی 23 شرکت و همچنین تعداد مشارکت خارج از استان خراسان رضوی  ۴۵ شرکت از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان ،آذربایجان شرقی ، مرکزی ، تهران ، قزوین، بوشهر ، کرمان ، یزد ، فارس ، همدان و مازندران می باشد.

صفری در ادامه در خصوص دهمین نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل گفت:این نمایشگاه طبق برنامه ریزی تقویم نمایشگاهی مشهد قراربود از دوم تا پنجم خردادماه امسال برگزارشود اما به دنبال حادثه تلخ سقوط هلیکوپتر وشهادت رییس‌جمهور محبوب وهیئت همراه ایشان کنسل و مقرر گردید همزمان با اولین نمایشگاه گلخانه وکشت گلخانه ای برگزار شود.

وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع ودر سالن های فردوسی‌ و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در  نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در دهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات و تجهیزات منزل ۸۶ شرکت کننده است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۶۹ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی نیز ۱۷ شرکت از استان های  تهران ، مازندران و آذربایجان شرقی می باشد.

 گفتنی است این دو نمایشگاه تا ۱۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌توانند همه روز ه از اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، کشت گلخانه‌ای ، تجهیزات و صنایع وابسته از ساعت ۱۶ الی ۲۱بازدید داشته باشند. همچنین ساعات بازدید از دهمین نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل نیز همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ می‌باشد . 

 

ارسال نظر