شناسه خبر: ۱۶۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور:

نیشابور قطب دوم صنایع غذایی خراسان رضوی است

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: شهرستان نیشابور قطب دوم صنایع غذایی در خراسان رضوی است.

نیشابور قطب دوم صنایع غذایی خراسان رضوی است

به گزارش مشهد فوری؛ سمانه رمضانی اظهار کرد: به منظور حفظ امنیت و کنترل سلامت فراورده‌های غذایی و آشامیدنی، در راستای دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو کنترل مستمر و نمونه‌برداری محصولات دارای مجوز بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی از ابتدای امسال تاکنون حدود ۴۰۰ نمونه‌برداری از محصولات تولیدی دارای مجوز بهداشتی به عمل آورده و برای کنترل کیفیت به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو و آزمایشگاه همکار شهرستان که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده ارسال کرده‌اند.

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: شهرستان نیشابور قطب دوم صنایع غذایی در خراسان رضوی است که در حال حاضر تعداد کل کارخانه‌های غذایی و آشامیدنی تحت پوشش این معاونت ۱۲۷ واحد است.

وی اظهار کرد: بر مبنای دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو به جهت سلامت مصرف کنندگان پایش مستمر کارخانه‌های غذایی و آشامیدنی تحت پوشش این معاونت توسط کارشناسان این حوزه انجام می‌شود.

 

 

 

ارسال نظر