شناسه خبر: ۱۶۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان در مشهد

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان ،خردادماه سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان در مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل ازروابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد سعید صیفی با اشاره به ارزش و اهمیت چشمگیری که نمایشگاه‌ها  بر توسعه صنعتی ،انتقال فناوری  و چشم انداز اقتصادی دارند، خاطر نشان کرد :امروزه شعار صنعت نمایشگاهی ،توسعه بازار و جهانی سازی است و نمایشگاه ها به عنوان  ویترین های اقتصادی هر شهر و استانی نام برده می شوند. 

وی که در نشست هم اندیشی  فعالان اقتصادی استان  که در راستای برگزاری نمایشگاه بین المللی صادرات به کشور های آسیایی میانه و افغانستان و در محل سالن جلسات نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شده بود سخن می گفت ،اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد از قطب های صنعت نمایشگاهی ایران است که از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از 200 عنوان نمایشگاهی را برگزار کرده است . 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ها یکی از موثرترین روش ها برای انجام معاملات و کسب و کار هستند ، افزود: یکی از دلایل اصلی برای حضور شرکت هادر نمایشگاه ها تماس با مشتریان متعدد در یک دوره زمانی کوتاه است و هیچ جایگزینی هم برای تماس رو درو وجود ندارد زیرا نمایشگاه ها ،محرک های قوی برای رشد اقتصاد و صادرات هستند. 

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان اینکه ما تلاش کردیم تا برگزاری نمایشگاه ها در راستای توسعه تولیدات داخلی انجام شود، اظهار داشت : با توجه به نقش نمایشگاه ها در رونق اقتصاد و صادرات غیر نفتی ، این فرصت وجود دارد تا صنایع داخلی با ارائه و نمایش محصولات و خدمات خود در جهت افزایش فروش و در نتیجه رونق مبادلات عمل کنند. 

ارسال نظر