شناسه خبر: ۱۶۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

ثبت ۹۵۲ فقره تخلف در حوزه دارو و درمان از ابتدای سال در خراسان رضوی

رئیس اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۵۲فقره تخلف در این حوزه صورت گرفته که از این تعداد ۵۸۲ پرونده مربوط به قاچاق بوده است.

ثبت ۹۵۲ فقره تخلف در حوزه دارو و درمان از ابتدای سال در خراسان رضوی

به گزارش مشهد فوری؛ مرتضی مدنی درباره پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات استان در حوزه دارو، درمان، پزشکی و آرایشی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۵۲فقره تخلف در این حوزه صورت گرفته که از این تعداد ۵۸۲ پرونده مربوط به قاچاق بوده است.

وی افزود: از ۹۵۲فرم تخلف تعداد ۸۲۸پرونده مختومه شده است، به این معنی که بیش از ۹۵درصد عملکرد مثبت در مختومه شدن پرونده را داشته‌ایم.

مدیر کل اداره تعزیرات استان یادآور شد: یک هزار و ۱۳۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۵۹۲ هزار ارزش ریالی پرونده‌های تخلف از ابتدای سال تاکنون بوده است.

این مسئول استانی تصریح کرد: در حوزه دارو و درمان، اداره کل تعزیرات به همراه تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی در دو اکیپ روزانه تک به تک داروخانه‌ها را رصد می‌کند. لازم به ذکر است در حوزه دارو و شیر خشک در بخش توزیع هیچ مشکلی نداریم.

رئیس اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به قانون توزیع شیر خشک با کد ملی نوزاد توسط داروخانه‌ها شاهد عرضه خارج از شبکه شیرخشک نیستیم.
مدنی با اشاره به رسیدگی خارج از نوبت به گزارشات مردمی ابزار کرد: شهروندان در حوزه دارو و پزشکی می‌توانند گزارش خود را به نشانی www.135.tazirat.ir اطلاع دهند.

منبع : شهرآرا

 

ارسال نظر