شناسه خبر: ۱۶۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

تأمین امنیت ‌باغات پسته مه‌ولات با ‌۱۰ گشت شبانه پلیس

فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات گفت: در سال جاری شاهد کاهش حدود ۳۵ درصدی سرقت پسته و افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سارقان بودیم.

تأمین امنیت ‌باغات پسته مه‌ولات با ‌۱۰ گشت شبانه پلیس

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ علی محمد غلامی با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد کاهش حدود 35 درصدی سرقت پسته و افزایش 20 درصدی دستگیری سارقان بودیم، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات نیروی انتظامی شهرستان، نصب دوربین‌های مداربسته و پلاک‌خوان در مرکز شهرستان است که نیاز است شهرداری به عنوان متولی با حساسیت بیشتری پای کار بیاید.

وی افزود: در حال حاضر فضای مجازی حرف اول را می‌زند چرا که در کمترین زمان ممکن اخبار تبادل می‌شود و این حاکی از اهمیت موضوع فضای مجازی است. فضای مجازی دارای مزایا و معایبی است و بیشترین دغدغه ما در مجموعه نیروی انتظامی به عنوان خدمت‌گذار مردم صحت اخبار است تا مردم برداشت درستی از اخبار داشته باشند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی مه‌ولات افزود: با توجه به اینکه شهرستان مه‌ولات به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان باغی استان است، مجموعه نیروی انتظامی در قالب طرح امنیت باغات پسته بطور شبانه با 10 گشت حضور فعال دارد که خوشبختانه شاهد کاهش 35 درصدی سرقت باغات پسته بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات با تاکید براینکه افزایش 20 درصدی دستگیری سارقان از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی شهرستان است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات نیروی انتظامی، راه‌اندازی دوربین مداربسته و پلاک خوان در مرکز شهرستان است که این موضوع بسیار حائز اهمیت است و انتظار می رود شهرداری به عنوان متولی با دغدغه و حساسیت بیشتری به این موضوع ورود پیدا کند.

 

ارسال نظر