شناسه خبر: ۱۶۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

ماشین ظرفشویی اسنوا بهتره یا پاکشوما

ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که می‌تواند کمک بزرگی برای بانوان خانه‌دار باشد و مدت‌زمان حضور آن‌ها در آشپزخانه را تا حد زیادی کاهش دهد. برای خرید یک ماشین ظرفشویی باکیفیت با امکانات و قابلیت‌های کامل و قیمت مناسب، برندهای مختلفی با محصولات بسیار متنوع وجود دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا بهتره یا پاکشوما

در این مقاله با ما همراه شوید تا دو مورد از مطرح‌ترین برندهای ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم.

خرید بهترین ماشین ظرفشویی

برای اینکه بتوانید بهترین ظرفشویی و یخچال دوقلو اسنوا موجود در بازار را خریداری کنید، در ابتدا باید معیارها و فاکتورهایی که اهمیت بیشتری برای شما دارند را مشخص کنید و باید فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین قیمت برای خرید ماشین ظرفشویی اسنوا را داشته باشد. سپس با بررسی برندها و مدل‌های متفاوت، یک برند را برای خرید انتخاب کنید. پاکشوما و اسنوا هردو از موفق‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی به‌خصوص ماشین ظرفشویی هستند اما  یخچال دوقلو دوو نیز از لوازم خانگی بسیار محبوبی هستند. اما سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود این است که ماشین ظرفشویی پاکشوما بهتره یا اسنوا؟

برای پاسخ به این سوال باید محصولات هردو شرکت را بررسی کنید، قابلیت‌های اضافی، کیفیت قطعات و عمر و دوام ماشین ظرفشویی را در مقایسه با قیمت تعیین‌شده در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه ما به بررسی ویژگی‌های هر کدام از این برندها می‌پردازیم.

ویژگی‌های برند اسنوا

امروزه شرکت اسنوا توانسته نقش بزرگی در بازار داخلی لوازم خانگی داشته باشد و با بهترین قطعات داخلی ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و... را تولید کند . برای پاسخ به این سوال که محصولات برند اسنوا خوبه بخرم یا پاکشوما؛ شما باید شناخت درستی از اسنوا و پاکشوما داشته باشید. موارد زیر از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع ماشین ظرفشویی اسنوا هستند:

1. در خرید ماشین ظرفشویی اسنوا و خرید یخچال دوقلو اسنوا، لازم نیست هیچ نگرانی در خصوص خرابی و یا مشکلات بعد از خرید و نصب داشته باشید. این شرکت برای راحتی بیشتر مشتریان خود گارانتی 24 ماهه را برای ماشین‌های ظرفشویی در نظر گرفته است. به مدت 2 سال شما می‌توانید هر مشکلی را به شرکت اسنوا گزارش کرده و ماشین ظرفشویی را تعمیر یا حتی تعویض کنید.

2. یکی از ویژگی‌های مشابه در مقایسه ماشین ظرفشویی پاکشوما و اسنوا این است که محصولات هر دو شرکت دارای رتبه مصرف انرژی A++ هستند. این رتبه مصرف انرژی به این معناست که ماشین ظرفشویی شما مصرف بالایی ندارد و تا حد زیادی در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند.

3. محصولات شرکت اسنوا نیز امکانات اضافی، قابلیت‌های جدید، طراحی‌های به‌روز و همچنین قیمت مناسبی دارند. قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت یخچال دوقلو اسنوا با توجه به قابلیت‌های اضافی و امکانات دستگاه تعیین ‌شده است. یخچال دوقلو اسنوا یخساز اتوماتیک نیز با اینکه امکانات فراوانی دارد اما قیمت بسیار مناسبی دارد. 

ماشین‌ ظرفشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید انواع لوازم خانگی در ایران است. این برند توانسته با تولید محصولات با کیفیت و با دوام مشتریان زیادی را به خود جذب کند و اعتبار خود را در بازار داخلی افزایش دهد.

با خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما و خرید اینترنتی یخچال فریزر دوقلو دوو خیال شما از کیفیت بالای این محصول راحت است. اما برای راحتی بیشتر خریداران و مشتریان برند پاکشوما ویژگی‌های دیگری را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است:

1. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تمامی لوازم برقی این است که دارای گارانتی و خدمات بعد از فروش باشند. شرکت پاکشوما نیز به مدت 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برای ماشین‌های ظرفشویی خود در نظر گرفته است.

2. شرکت پاکشوما در اغلب نقاط ایران دارای نمایندگی است و به همین دلیل شما می‌توانید بلافاصله بعد از ایجاد مشکل و خرابی در دستگاه به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید.

3. یکی از موارد مقایسه ظرفشویی پاکشوما با اسنوا این است که جدیدترین ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای طراحی بسیار عالی است و به طور کلی این برند بیشتر به طراحی ماشین‌های ظرفشویی اهمیت می‌دهد.

4. ماشین ظرفشویی های شرکت پاکشوما به صورتی طراحی شده‌اند که میزان مصرف انرژی آن‌ها کاملاً بهینه باشد و بتوانند در مصرف آب و برق تا حد زیادی صرفه‌جویی کنند. ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما دارای رتبه مصرف انرژی A++ هستند.

یکی از نکات دیگر در پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی پاکشوما بهتره یا اسنوا در خصوص قیمت این ماشین‌های ظرفشویی است. اگر بودجه محدودی برای خرید دارید باید قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما و اسنوا را نیز در نظر بگیرید. قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما در مقایسه با بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی مقرون‌به‌صرفه تر است. قیمت یخچال دوقلو دوو هم نیز نسبت به رقبا بسیار مناسب بوده. 

ثثقفثقفقث

بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

برای مقایسه ظرفشویی اسنوا و پاکشوما به طور کامل لازم است شما یک نمونه از بهترین ماشین ظرفشویی های تولید شده توسط این دو شرکت لوازم خانگی را بررسی کنید. 

برند اسنوا ماشین‌های ظرفشویی بسیار متنوعی دارد که یکی از بهترین و کامل‌ترین این ماشین‌ها، ماشین ظرفشویی مدل SWD-226T است. این ماشین ظرفشویی برای شست‌وشوی ظروف 12 نفر طراحی شده است و ظرفیت بالایی دارد. همچنین دارای 2 سبد مجزا با قابلیت تغییر ارتفاع است و می‌تواند ظروف را در اندازه‌های مختلف به ‌راحتی بشورد.

تعداد 6 برنامه شست‌وشو در ماشین ظرفشویی SWD-226T در نظر گرفته ‌شده که شامل شست‌وشوی سریع در 60 دقیقه نیز است. این برنامه برای ظروفی که میزان کثیفی زیادی ندارند و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

برای ظروفی که چربی و کثیفی بیشتری داشته باشند، شما می‌توانید از امکان خیساندن ظروف قبل از برنامه شست‌وشو اصلی استفاده کنید. از قابلیت‌های دیگر این ماشین ظرفشویی فوق‌العاده می‌توان به سیستم کنترل نشتی آب، سیستم عیب‌یاب هوشمند، قفل کودک، امکان شست‌وشوی میوه و سبزی‌ها و... اشاره کرد.

 

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما، ماشین ظرفشویی مدل MDF-15302W است. این ماشین ظرفشویی دارای کیفیت بسیار عالی و دوام بالا است و میزان خرابی بسیار کمی دارد. ماشین ظرفشویی MDF-15302W دارای 3 سبد مجزا است که می‌تواند ظروف 15 نفر را با  7 برنامه  شست‌وشو مختلف به ‌راحتی تمیز کند.

شما می‌توانید ظروف را در اندازه‌های مختلف و با میزان کثیفی و چربی مختلف با این ماشین ظرف‌شویی شست‌وشو دهید. شما می‌توانید حتی با پر کردن نیمی از ظرفیت این ماشین ظرفشویی پاکشوما آن را روشن کنید. علاوه بر ظروف، امکان شست‌وشوی سبزی‌ها و میوه‌های نیز با این دستگاه وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های ماشین ظرفشویی مدل MDF-15302W می‌توان به قفل کودک، سیستم تشخیص نشتی آب، شست‌وشوی کاملاً بی‌صدا و قابلیت تأخیر در شست‌وشو تا 24 ساعت اشاره کرد.

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما بهتره یا اسنوا ازنظر تعمیرکاران

برای انتخاب بین برندهای ماشین ظرفشویی می‌توانیم از تعمیرکاران لوازم خانگی کمک بگیریم. تعمیرکاران می‌توانند در مورد برندهای مختلف بر اساس کیفیت ساخت، طراحی، جنس قطعات، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات به ‌راحتی نظر دهند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

ازنظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای طراحی و کیفیت ساخت خوبی است. به علت استانداردهای رعایت شده در هنگام ساخت، لوازم خانگی تولید این برند کمتر دچار خرابی می‌شوند. همچنین قطعات و لوازم‌یدکی ماشین ظرفشویی های پاکشوما نیز در بازار وجود دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا

در خصوص برند اسنوا نیز باید بدانید که انواع ماشین ظرفشویی اسنوا از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات ساخته شده‌اند و یک موتور قوی دارند. علاوه بر این در 2 سال اول بعد از خرید گارانتی و خدمات بعد از فروش دارند.

در آخر می‌توان گفت هردوی این برندها از بهترین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی هستند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و جنس قطعات استفاده‌شده در آن‌ها بسیار عالی بوده که طول عمر و دوام بالای آن‌ها را تضمین می‌کند.

سخن پایانی

برندهای بسیار متنوعی برای خرید لوازم خانگی به ‌خصوص ماشین ظرفشویی وجود دارند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر برند، میزان زمان گارانتی و خدمات بعد از فروش، کیفیت محصولات آن‌ها و هزینه موردنظرتان بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

 

ارسال نظر