شناسه خبر: ۱۶۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

کسب درآمد آنلاین

به زبان خیلی ساده، مشاغل اینترنتی کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی واسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به صورت آنلاین انجام می شوند.

کسب درآمد آنلاین

در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق اینترنت و فقط با گوشی یا لپ‌تاپ خود پول دربیاورید.

کارهایی مثل آموزش‌های آنلاین (آموزش زبان، آشپزی، ترید و خریدو‌فروش ارزهای دیجیتال و…)، تولید محتوا، ادمینی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، طراحی گرافیک، لوگو، سایت و اپلیکیشن و… نمونه‌‌ای از کسب و کار اینترنتی محبوب و پردرآمد هستند.

چرا راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مهم است؟

چند سالی است که اینترنت وارد زندگی ما شده و سبک‌های زندگی را تغییر داده است. حتی گاهی اوقات میزان این تاثیرگذاری خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما در ظاهر می‌بینیم. اغلب کارهای بانکی که قبلا برای انجام آن‌ها ساعت‌ها در صف بودیم، الان در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه انجام می‌شوند.

مراحل طولانی انجام کارهای اداری امروزه خلاصه شده و اغلب خدمات از طریق سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود. برای ثبت نام‌های دانشگاه و شرکت در آزمون، نیازی به ارائه برگه‌های کاغذی نیست و بیشتر مدارک مورد نیاز در سایت آپلود می‌شوند. خرید بسته اینترنتی، خرید اقلام خوراکی، مقایسه قیمت‌ها و خیلی کارهای دیگر، از طریق اینترنت قابل انجام است.

در کنار تمامی این کاربردهای فضای مجازی، هوش مصنوعی را هم در نظر بگیرید. تکنولوژی جدیدی که جدیدا بر سر زبان‌ها افتاده و قصد تغییر سبک زندگی و درآمدزایی انسان بیش از شرایط موجود را دارد. چون به تدریج قرار است تا ربات‌ها جایگزین نیروی انسانی شوند! موارد اشاره شده تنها گوشه‌ای از کاربرد اینترنت در زندگی بشر امروزی هستند. پس وقتی قرار به زندگی در چنین فضایی باشد، به ناچار باید سراغ کسب و کارهای اینترنتی رفت. چون در اینکه آینده متعلق به اینترنت و کسب و کارهای آنلاین است، اصلا شکی نیست.

دوره جامع آموزش ادمینی همراه با استخدام

قبل از هر چیزی اجازه دهید که تعریف عامیانه و دلنشینی از کسب درآمد از اینترنت داشته باشیم. کسب درآمد از اینترنت یا همان کسب پول از طریق اینترنت مورد سؤال بسیاری از کاربران است و همه ما دوست داریم که با آسان‌ترین راه ممکن درآمد ثابت ماهیانه برای خود درست کنیم. پس باید قبول کنید که انگیزه کافی برای استفاده از این روش وجود دارد، اما نکته‌ای که باعث دلسردی اکثر کاربران می‌شود، این است که رقابت در این حوزه بسیار بالا بوده و فرد باید صبر و حوصله کافی برای فعالیت در آن داشته باشد.

شما:

اگر بخواهید یک صفحه اینستاگرام درست کنید، باید با فالوور های خود در ارتباط باشید؛

اگر بخواهید کانال تلگرام داشته باشید، باید کاربران را به سمت مطالب خود جذب کنید؛

اگر فریلنسر هستید، باید سابقه کاری و رزومه مناسبی برای خود درست کنید؛

اگر وبلاگ نویس هستید، باید خلاقانه رفتار کنید و مطالب جذاب بنویسید؛

اگر با مشارکت در فروش می‌خواهید پول بدست بیاورید، باید اصول بازاریابی را فرا بگیرید.

پس کسب درآمد از اینترنت یعنی کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آنها در فضای مجازی. اگر پشتکار و توانایی کافی برای فعالیت در این بخش را دارید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که موفق خواهید شد، فقط زمان بگذارید!

دوره جامع آموزش طراحی سایت همراه با استخدام

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا بیشتر افراد جامعه به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند؟ مطمئناً افراد با توجه به شناخت و تجهیزاتی که در اختیار دارند، پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال خواهند داد، اما چند نکته باعث جذابیت بالای این روش شده است:

همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند: اگر به دنبال کسب پول از طریق اینترنت هستید، یک کامپیوتر خانگی معمولی، یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ‌تاپ ابزارهایی هستند که به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید. پس همه افراد جامعه با داشتن اطلاعات اولیه در این حوزه به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و از امتیازات آن بهره ببرد. حال ممکن است یک فرد به تولید عروسک‌های دستی فعالیت داشته باشد و فرد دیگر در زمینه تهیه و ارائه مقاله‌های علمی.

امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف وجود دارد: یکی از بزرگترین مزایای فعالیت در حوزه مجازی این است که فعالیت افراد مختلف در آن هیچ محدودیتی ندارد. به عنوان مثال ممکن است یک فرد در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی فعالیت داشته باشد، فردی دیگر در زمینه  مشاوره خانواده و امور روانشناسی فعالیت کند و فرد دیگری کالا و خدمات تولیدی خاص خود را بفروشد. در هر صورت ارتباط از طریق اینترنت بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند کالا و خدمات مورد نظر خود را در اختیار مشتریان مختلف قرار دهد.

به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد: یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد که به سرمایه گذاری و پول اولیه نیاز ندارد، استفاده از بستر اینترنت است. البته ممکن است برخی از شما به مسئله خرید اینترنت یا ابزارهای مانند کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اشاره کنید، اما فراموش نکنید که امروزه این ابزارها به عنوان بخش معمولی زندگی افراد شناخته می‌شوند و به صورت روزانه با آنها سروکار دارند. حتی اگر افرادی پیدا شوند که به این دستگاه‌ها دسترسی نداشته باشند، باز هم با یک سرمایه اندک می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند و فعالیت خود را در منزل شروع کنند.

با تجهیزات معمولی قابل انجام است: اجازه دهید روند شروع کسب درآمد از اینترنت را مرور کنیم. یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند می‌خرید، اینترنت لازم برای فعالیت آن فراهم می‌کنید و در منزل وقت کافی برای فعالیت در این حوزه اختصاص می‌دهید. به نظر می‌رسد که به تجهیزات خیلی پیشرفته‌ای نیاز نخواهید داشت. پس اگر روشی برای کسب درآمد وجود داشته باشد که نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی نداشته و ارزان باشد، به نظر شما روش مناسبی برای کسب درآمد نیست؟!

بهترین و پردرآمد ترین کسب درآمد های آنلاین امروزه ادمینی و طراحی سایت می باشد.

چرا که همه کسب و کار ها امروزه به فکر داشتن یک پیج با فالوور زیاد و یک وب سایت پر بازدید همراه با انجام روند خرید از طریق وب سایت هستند.

شما می توانید با کسب دانش و مهارت لازم در مورد هر یک از حرفه های گفته شده توسط رسانه های معتبر هم به دانش کافی دست یافته و هم یک کسب و کار آنلاین را شروع کنید.

باتیس گرفی به عنوان یکی از وب سایت های معتبر در زمینه گرافیک و طراحی سایت دوره های جامع آموزشی طراحی سایت و ادمینی را محیا کرده که شما می توانید با شرکت در این دوره های آموزشی به یک متخصص تبدیل شده و در پایان دوره مدرک دریافت کنید؛ باتیس گرفی تمامی تدابیر خود را به این نکته محدود نکرده و اگر جزء دانشجوهای برتر باشید در خود مجموعه استخدام خواهید شد و تمامی دانشجو ها چه برتر چه عادی در وب سایت خود باتیس گرفی به کسب و کار ها همراه با نمونه کار و رزومه معرفی خواهد شد تا به جای اینکه شما به دنبال کار باشید ، کار به دنبال شما باشد !

 

ارسال نظر