شناسه خبر: ۱۶۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

آیا امکان خرید از آمازون وجود دارد؟

خرید از آمازون از ایران با درنظرگرفتن و استفاده از برخی روش‌‌‌ها ممکن خواهد بود. فروشگاه اینترنتی آمازون، پلتفرمی که محصولات مختلفی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار داده است.

آیا امکان خرید از آمازون وجود دارد؟

این سایت با داشتن رقبای زیاد، هم‌اکنون یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محصولات اینترنتی است. ما در این مطلب قصد داریم دررابطه‌با امکان خرید از وب‌سایت رسمی آمازون و بررسی نکات خرید بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

امکان خرید از آمازون از ایران

وب‌سایت آمازون، یکی از بزرگ‌ترین و پرآوازه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان، در کشور آمریکا بنیان‌گذاری شده است. این غول تجارت با شعبات متعدد خود در بیش از 140 کشور، حضوری گسترده و تاثیرگذار در بازار جهانی دارد و به میلیون‌ها مشتری خدمات ارائه می‌دهد.

در کشور ایران، به‌دلیل تحریم‌های اقتصادی، امکان خرید مستقیم از این شرکت وجود ندارد. این تعریف، به این معنا نیست که ایرانیان به ‌هیچ طریقی نمی‌توانند از این وب‌سایت محصولات دلخواه خود را خریداری کنند. هم‌اکنون، 2 روش برای خرید از آمازون امارات و آمریکا وجود دارد.

  • درخواست خرید از آشنایان مقیم خارج از کشور: در این روش لازم است از اقوام یا آشنایان خود بخواهید که کالای مورد نظر شما را از وب‌سایت رسمی آمازون خریداری کنند. در این صورت ارسال محصول شما ازطریق پست به داخل ایران وجود دارد. ناگفته نماند که در برخی پلتفرم‌های اجتماعی، این روند برای شما انجام می‌شود.

باید درنظرداشت که اعتماد به این افراد خطراتی در پی دارد؛ چراکه اعتماد به افراد غریبه، درزمینه انتقال پول، کار درستی نیست. ازطرف دیگر ممکن است فردی در خارج از ایران، اقوامی نداشته باشد.

  • استفاده از وب‌سایت‌های معتبر: امن‌ترین و بهترین راه برای خرید محصولات از آمازون، استفاده از شرکت‌های تجاری و بازرگانی در داخل و خارج از ایران است. با استفاده از خدمات یک شرکت معتبر می‌توانید با اطمینان خاطر محصول خود را از وب‌سایت‌های معتبر درخواست کنید و محصول را در منزل تحویل بگیرید.

امکان خرید از آمازون از ایران - تصویر 3

دلیل خرید محصولات از آمازون

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که دلیل خرید از آمازون به‌جای فروشگاه‌های آنلاین ایرانی چیست؟ چرا باید باوجود تحریم، محصولات خود را از وب‌سایت خارجی خریداری کنیم؟ در یک جمله می‌توان گفت، محصولاتی‌که در این وب‌سایت به‌فروش می‌رسند ازلحاظ درجه کیفی و تناسب قیمت، در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود.

محصولات وب‌سایت اینترنتی آمازون از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. در وب‌سایت نام‌برده‌شده، مشتری نیازمندی خود را از بین برندهای مختلف با بررسی درجه کیفی، انتخاب می‌کند. آمازون، جدیدترین و کم‌یاب‌ترین کالاها را در وب‌سایت خود به‌فروش می‌رساند. با توجه به محدودیت تنوع کالاهای ایرانی، خرید از آمازون امارات اقدامی هوشمندانه است.

نکته مهم بعدی، درخصوص کیفیت و قیمت کالاها در وب‌سایت رسمی آمازون است. با خرید از آمازون آمریکا می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات در سطح جهان را به‌دست آورید. هم‌اکنون، بهترین محصولات کشور ژاپن و سایر کشورهای اروپایی در وب‌سایت رسمی آمازون دردسترس است.

اکثر افراد برای خرید از وب‌سایت‌های خارجی به تفاوت ارزش دلار با تومان فکر می‌کنند. حتماً با خودتان می‌گویید خرید یک گوشی موبایل آن هم از کشور خارجی، هزینه‌های بالایی را به‌همراه خواهد داشت. باید در نظر داشت که وب‌سایت رسمی آمازون، بسیاری از کالاهای مطرح را با تخفیف‌ها و قیمت‌های باورنکردنی به مخاطبان خود عرضه می‌کند. اگر اندکی صبروحوصله به‌خرج دهید، مطمئناً می‌توانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت پایین‌تری پیدا کنید.

ناگفته نماند که محدویتی برای خرید عمده در وب‌سایت فوق وجود ندارد. بنابراین، شما می‌توانید خرید عمده و خرده خود را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از وب‌سایت آمازون خریداری کنید.

دلیل خرید محصولات از آمازون - تصویر 2

مراحل ثبت سفارش از آمازون به‌وسیله وب‌سایت‌های معتبر

پیش‌از ثبت سفارش محصولات آمازون از وب‌سایت‌های داخل و خارج از ایران مانند افلاک مارکت، لازم است چند نکته مورد توجه قرار بگیرد. برای خرید از آمازون از ایران مراحل زیر را در پیش بگیرید.

ثبت‌نام در وب‌سایت مورد نظر

در اولین قدم، لازم است یک حساب‌کاربری در وب‌سایت مورد نظر داشته باشید. این امر با ثبت‌نام و ثبت مشخصاتی همچون اطلاعات کاربری و محل اقامت میسر است.

ارسال لینک محصول دلخواه

برای دسترسی به لینک محصول، لازم است وارد وب‌سایت رسمی آمازون شوید و محصولی را که قصد خریداری آن را دارید، انتخاب کنید. برای دریافت لینک، در بالای صفحه مرورگر، لینک محصول را کپی کنید. به وب‌سایت واسطه بروید و در فیلد خواسته‌شده، لینک را جای‌گذاری کنید.

دریافت اطلاعات کالا در وب‌سایت واسطه

پس‌از ثبت لینک، اطلاعات محصول در سبد وب‌سایت واسطه، قابل مشاهده است. بعداز پرداخت مبلغ، می‌توانید محصول خود را در آدرس درج‌شده، دریافت کنید.

کم‌هزینه‌ترین راه‌کار خرید از آمازون از ایران

با توجه به زمان‌بربودن و مشکلات خرید از سایت آمازون از ایران بهتر است با رعایت 2 نکته زیر، حدود 5 الی 30درصد از هزینه‌های اضافه بکاهید. این امر باعث می‌شود تا خریدی بهتر و جذاب‌تری تجربه کنید.

  • به‌صرفه‌ترین خرید از آمازون باتوجه به تخفیف‌ها: شرکت آمازون، همه‌روزه در بخشی با نام آفرهای روزانه، تخفیف‌های باورنکردنی روی برخی محصولات خود اعمال می‌کند. به‌عنوان ‌نمونه، این امکان وجود دارد که کفش دلخواه شما با قیمت 200 دلار در آفر روزانه آمازون با تخفیف 80 دلار قیمت بخورد. بنابراین، لازم است حواستان به تخفیف‌های روزانه این وب‎سایت مطرح، باشد.
  • یکپارچه‌سازی خرید: برای خرید از سایت آمازون از کشور ایران بهتر است خریدهای خود را یکپارچه‌سازی کنید.

مدت‌زمان رسیدن مرسوله برای خرید از آمازون از ایران

مدت‌زمان رسیدن محصول پس‌از خرید از آمازون از ایران به عوامل مختلفی نظیر کشور فروشنده، وزن و نوع کالا بستگی دارد.

به‌عنوان‌ نمونه، اگر کشور واسط شما در امارات و فروشنده کالای مورد نظر در آمریکا باشد، پس‌از طی 5 الی 10 روز کاری، مرسوله شما به شرکت واسطه در امارات منتقل خواهد شد. پس‌از دریافت کالا با توجه به اطلاعات کاربری و آدرس درج‌شده در حساب‌کاربری، رسیدن کالا به‌دست مشتری، تا حدود 2 هفته زمان‌بر است. به‌طور کلی می‌توان بیان کرد که تحویل کالا برای مشتری، حدود 30 روز زمان می‌برد.

جمع‌بندی

خرید از آمازون از ایران با توجه به تحریم‌ها، به‌صورت مستقیم انجام نمی‌شود. بنابراین، لازم است تا به‌وسیله یک واسطه این خرید را انجام دهید. انجام این روال کاری، ممکن است تا 30 روز به‌طول بیانجامد. البته در این میان، آن‌چیز که برای مشتری اهمیت دارد، کیفیت کالای دریافتی است.

 

ارسال نظر