شناسه خبر: ۱۶۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری آیین افتتاح دبستان المهدی نوین با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر آموزش و پرورش

آیین افتتاح دبستان المهدی نوین با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون وزیر آموزش و پرورش و فرماندار مشهد مقدس در چارچوب «سه‌شنبه‌های افتتاح» برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاح دبستان المهدی نوین با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر آموزش و پرورش

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، سه‌شنبه ۳۰ مرداد با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، مدیرکل آموزش و پرورش استان، عضو و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد؛ آیین افتتاح دبستان المهدی نوین برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: طی شروع کار، ۳۴ کلان مسئله را در استان احصا کردیم. وی افزود: ابتدا با کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان روبرو‌ بودیم که با پیگیری‌های انجام شده، چهار هزار کلاس محقق شد. بر این اساس؛ پروسه احداث ۵ هزار کلاس دیگر در حال انجام است که با مشارکت دولت و خیرین صورت خواهد گرفت.

یعقوبعلی نظری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ارتباط با مباحث حاشیه شهر، قرارگاه حاشیه شهر مشهد و موضوع احداث کلاس‌ها با محوریت فرماندار مشهد مقدس و مدیریت آموزش و پرورش استان فعال بوده و اقدامات در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ باغ مدرسه المهدی نوین یک مجموعه مهارت محور خیرساز با زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و زیربنای ۳ هزار متر مربع بوده که دارای ۱۲ کلاس ابتدایی، ۲ کلاس پیش دبستانی، آزمایشگاه، کارگاه، نمازخانه، اتاق قصه‌گویی، سایت کامپیوتر، کارگاه ریاضی، کتابخانه، سالن چند منظوره، سایت نجوم و اکتشاف، آشپزخانه و سیستم تهویه مجزا و گردش هوای تازه در کلاس‌های درس است.

لازم به ذکر است؛ این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در مدت سه سال احداث شده است.

 

ارسال نظر