شناسه خبر: ۱۶۲۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی:

توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده های تحت حمایت تاکید کرد.

توانمندسازی مددجویان  از اهداف اصلی کمیته امداد است

به گزارش مشهد فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمند سازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد می باشد و خط و راه ما بیانات مقام‌معطم رهبری می باشد.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند ، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد می باشد، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند. در ادامه محمد عباسی رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان ارائه کرد و در ادامه به مشکلات و موانع موجود اشاره شد.

 

ارسال نظر