شناسه خبر: ۱۶۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

توجه به مدارس و در اولویت قراردادن مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است

سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: حضور در انتخابات لازم است اما دشمن در تلاش است مانع حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات شود که لازم است این وظیفه ملی توسط مدیران و روسا ترویج داده شود.

توجه به مدارس و در اولویت قراردادن مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی حجت اله الماسی معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در اجلاس روسای آموزش و پرورش استثنایی در مشهد گفت: دشمنان اسلام حقایق اسلام را وارونه جلوه می دهند و شما عزیزان که سکاندار تعلیم و تربیت هستید قبل از هویت تخصصی در حوزه استثنایی خود ، مدیر می باشید و تعهد شرعی و سازمانی به نظام ، کشور و دولت دارید.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام امروز به شدت تلاش می کنند و القا می کنند که دوران امام خمینی و انقلاب تمام شده است اما این یک تلاش موذیانه و هدفمند است که از یک طرف بتوانند خود را از این منجلاب نجات دهند و از طرفی دیگر مانع رشد و پیشرفت انقلاب و کشور شوند.

این مقام مسئول افزود: طبق سخن مقام معظم رهبری که فرمودند هم اکنون راه امام راه ماست هدف امام هدف ماست و رهنمود امام مشعل فروزنده ماست باید این جمله را ترویج داد و تبدیل به گفتمان کرد.

معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: حضور در انتخابات لازم است اما دشمن در تلاش است مانع حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات شود که لازم است این وظیفه ملی توسط مدیران و روسا ترویج داده شود.

حجت الله الماسی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به مدارس و در اولویت قراردادن مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش بوده است و در این راستا ریل گذاری های خوبی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت و اقدامات دکتر طریفی بسیار ستودنی بود که باید قدر دانسته شود.

 

ارسال نظر