شناسه خبر: ۱۶۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

استمرار مهر رضوی / جزئیات ۴ پروژه جدید بنیاد کرامت رضوی در ۴ نقطه کشور

خدمت‌رسانی خادمان و خادمیاران رضوی، تلاشی مستمر و پایدار است و تنها به مناسبت‌های خاص محدود نیست؛ مصداقش پروژه‌های آموزشی و خدماتی در حال احداث در ۴ نقطه کشور است.

استمرار مهر رضوی / جزئیات ۴ پروژه جدید بنیاد کرامت رضوی در ۴ نقطه کشور

به گزارش مشهد فوری بنیاد کرامت رضوی که متولی فعالیت‌ها و خدمات اجتماعی آستان قدس رضوی است، همواره برنامه‌هایی را برای تحقق این رویکرد در دستور کار دارد که از جمله آن، احداث فضاهای آموزشی و خدماتی، بر اساس نیازهای احصا شده است. در همین راستا هم‌اکنون 4 پروژه در 4 نقطه مختلف کشور در حال اجراست که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، چتر مهر رضوی بر سر دلدادگان بیشتری گسترانیده خواهد شد.

از سیستان و خراسان تا کرمانشاه و ایلام

محمدحسین استاد آقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اظهارداشت:  ساخت مجموعه آموزشی مجتمع امام رضا(ع) در بیرجند، مدرسه 15 کلاسه امام رضا(ع) در جوانرود کرمانشاه و مجتمع های خدماتی زائر در مرزهای مهران و ریمدان، 4 پروژه در حال احداث است.

4 مدرسه، 32 کلاس درس

وی افزود: فاز نخست پروژه مجتمع آموزشی امام رضا(ع)، در مهرشهر بیرجند واقع شده و در زمینی به وسعت حدود 11 هزار و 150 متر مربع با زیربنایی در حدود 7400 متر مربع در حال احداث است. 

 استاد آقا ادامه داد: این مجتمع دارای چهار مدرسه، هشت کارگاه، چهار کتابخانه، 32 کلاس و چهار نمازخانه در 4بلوک است که فاز یک آن در دو بلوک، شامل مقطع ابتدایی دوره اول و دوم در زیربنایی به حدود 33 متر مربع در سه طبقه و دارای 18 کلاس، 4 کارگاه، دو کتابخانه، نمازخانه و یک آزمایشگاه است. 

15 کلاس درس برای دانش‌آموزان جوانرود

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی همچنین به احداث مدرسه 15 کلاسه به نام امام رضا(ع) در شهر جوانرود کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در همین راستا یک قطعه زمین در محله شهرک امینی جوانرود به مساحت 246 متر مربع با زیر بنای 211 متر در سه طبقه، برای این منظور در نظر گرفته شده که ساختمان آموزشی، ساختمان سرایداری و ... از قسمت‌های مهم آن است.

2 مجتمع خدمت‌رسانی به زائران

وی ساخت مجتمع خدماتی زائر مهران به مساحت حدود 25 هزار متر مربع در مرز مهران را از دیگر پروژه‌های عمرانی و مهم این مجموعه دانست و گفت: این پروژه نیز دارای فضاهای فضاهای خدماتی، خوابگاهی و آشپزخانه است. 

استاد آقا گفت: زائر سرای ریمدان نیز در راستای ارائه خدمات به زائران و به طور خاص زائران پاکستانی عتبات عالیات و مشهد الرضا به ویژه در ایام اربعین، در استان سیستان و بلوچستان احداث می‌شود که شامل نمازخانه، اقامتگاه هیئات، پارکینگ خودروهای سنگین و سبک، سرویس‌های بهداشتی و ... خواهد بود.

 

ارسال نظر