شناسه خبر: ۱۶۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

جمع‌آوری گل‌فروشان در راستای قانون است/ گل‌فروشان هیچ‌کدام کار نخواستند گفتند حقوق ۷میلیون تومان کم است

فرماندار مشهد گفت:دلیل جمع‌آوری گل‌فروش‌ها از سر چهارراه‌ها این است که چهارراه جایی برای تردد اتومبیل است، پس اگر کسی می‌خواهد چیزی بفروشد باید مکانی برای فروش آن مشخص شود و در این مسئله فقط قانون اجرا شده‌است.

جمع‌آوری گل‌فروشان در راستای قانون است/ گل‌فروشان هیچ‌کدام کار نخواستند گفتند حقوق ۷میلیون تومان کم است

به گزارش مشهدفوری؛ محسن داوری در گفت‌وگو با اخبار مشهد اظهار کرد: دلیل جمع‌آوری گل‌فروش‌ها از سر چهارراه‌ها این است که چهارراه جایی برای تردد اتومبیل است و نباید خلاف این تصمیم‌ گرفته شود پس اگر کسی می‌خواهد چیزی بفروشد باید مکانی برای فروش آن مشخص شود و در این مسئله فقط قانون اجرا شده‌است.

فرماندار مشهد گفت: ٩۵درصد افرادی که سر چهارراه گل می‌فروختند افغانستانی بودند و شناسنامه‌ نداشتند و اگر کسی ادعا کند که اینها شناسنامه دارند کاملا اشتباه است.

وی افزود: قانون مشخص کرده‌ است که هر جا متکدی باشد باید شهرداری آن‌را جمع کند، گل‌فروشی و دستفروشی سر چهارراه و در پیاده‌رو ممنوع است و کسی نباید آنجا کار کند.

داوری بیان کرد: اگر من به شهرداری بگویم که به وظیفه‌اش عمل کند و گل‌فروشان، معتادین‌متجاهر یا سدمعبر در پیاده‌روها را جمع کند به این معناست که این دستور من است؟خیر این تاکید من روی قانون است.

فرماندار مشهد ادامه داد: فرمانداری آمادگی دارد که به هر کسی که به خاطر این داستان بیکار شده‌ در جهت یافتن شغل کمک کند.

وی اظهار کرد: این گل‌فروشان پس از داستان جمع‌آوری پیش من آمدند اما هیچ‌کدام کار نخواستند چون می‌گویند ما بخاطر دو ساعت کار سر چهارراه یک‌میلیون درآمد داریم و شما می‌خواهید کاری به ما بدهید که نهایتا ماهی ٧ میلیون درآمد دارد!

 

خبرنگار : سارا سیرجانی

 

ارسال نظر