شناسه خبر: ۱۶۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

فعالیت تمامی مراکز آموزشی مشهد برای نوبت صبح یکشنبه غیرحضوری شد

فعالیت‌های آموزشی همه مقاطع شیفت صبح مدارس در مشهد، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

فعالیت تمامی مراکز آموزشی مشهد برای نوبت صبح یکشنبه غیرحضوری شد

به گزارش مشهد فوری؛ براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، با عنایت به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، فردا فعالیت‌های آموزشی همه مقاطع شیفت صبح مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و فعالیت‌های ورزشی محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.

دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، مهدی اله پور، مدیر کل حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی اظهار کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم گیری شد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند. ضمناً در صورت ادامه روند پایداری آلاینده‌ها، تصمیم گیری در خصوص وضعیت شیفت عصر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اله پور تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک‌ها بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدارهای لازم صورت پذیرد.

اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهادهاست.

 

ارسال نظر