شناسه خبر: ۱۶۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

اتصال کامل 110 خانوار ساکن در روستای محروم علی آباد شور به اینترنت پرسرعت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول روستای علی آباد شور در شهرستان خلیل آباد خبر داد.

اتصال کامل 110 خانوار ساکن در روستای محروم علی آباد شور به اینترنت پرسرعت

به گزارش مشهد فوری به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی همانا محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار کشور بود و بهره مند سازی از شبکه ارتباطی ایمن، پرسرعت و با کیفیت نیز دقیقا به همین منظور انجام می شود.

وی افزود: در ادامه فرایند اتصال کلیه روستاهای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات، اپراتور همراه اول از محل طرح USO و با سرمایه گزاری 25 میلیارد ریالی، سایت روستای محروم علی آباد شور از توابع بخش ششطراز شهرستان خلیل آباد را به تکنولوژی نسل چهارم ارتقاء داد.

دلگیر همچنین گفت: با تکمیل این طرح، 110 خانوار ساکن در این روستا با جمعیتی معادل 348 نفر، ضمن برخورداری از اینترنت پرسرعت به شبکه ملی اطلاعات متصل و خدمات متنوع آن بهره مند شدند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: برنامه داریم تا انتهای دولت سیزدهم دیگر در هیچ نقطه ای از استان پهناور خراسان رضوی مشکل پوشش ارتباطی نداشته باشیم.

 

ارسال نظر