شناسه خبر: ۱۶۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

مهمترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند و نشان دادند که به این نظام مردمی و ولایی پایبند هستند

مهمترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در جمع کارکنان وظیفه این منطقه، با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۱۵ تیر، اظهار کرد: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات روز گذشته، نشان دهنده اعتماد مردم به مسئولان و متولیان امر بود که مردم با رأی خود به آنها برای خدمتگزاری بیشتر و تلاش برای حل مشکلات کشور اعتماد کردند.

وی افزود: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات، ثابت کردند که هنوز به آرمان‌ های انقلاب اسلامی پایبند هستند و حاضرند برای حفظ و حراست از این آرمان‌ها، فداکاری کنند.

امیر سرتیپ دوم معصومی، با تأکید بر اینکه حماسه پانزدهم تیرماه، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، تصریح کرد: این حضور پرشور مایه ی امید و دلگرمی برای دوستداران نظام و یأس و نا امیدی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب بود. وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز گذشته، بار دیگر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، اذعان کرد: این حضور پرشور، قدرت و نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور به رخ جهانیان کشید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا با اتکا به قدرت مردم، عدالت و رفاه را در جامعه گسترش دهد و حضور مردم در این رویداد سیاسی مهم، ضامن حفظ و استمرار این دستاوردها و همچنین حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌ های پیشرفت و توسعه خواهد بود

 

ارسال نظر