شناسه خبر: ۱۶۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی سپاه:

ضعف‌ها در عرصه رسانه و فضای‌مجازی باید جبران شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر جبران کاستی و ضعف‌ها برای حضور قدرتمند در فضای مجازی گفت: در عرصه رسانه همانند شهیدان«همت‌ها و باکری‌ها» نیاز جدی است تا تصویر واقعی از انقلاب و آرمان‌های مقدس به نسل جدید منتقل شود.

ضعف‌ها در عرصه رسانه و فضای‌مجازی باید جبران شد

به گزارش مشهد فوری و به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، سردار رمضان شریف روز پنجشنبه در آیین افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج و گروه تلویزیونی سپاه امام رضا(ع) در مشهد افزود: امروز مردان ما در میدان‌های رزمی، دفاعی و امنیتی کاری کردند که دنیا به قدرت آنان اعتراف دارد، اما در حوزه رسانه نیاز جدی است تا در این جنگ شناختی، رسانه‌ای و عملیات روانی مانع به انحراف کشیدن جوانان عزیزمان باشیم و رسانه ها هم صادقانه و از سر دلسوزی قوت و ضعف ها را بیان کنند.

وی بیان کرد: در فضای مجازی دشمن توانمند و بزرگ جلوه داده شده و نمونه آن رشد بادکنکی است که صهیونیست ها در فضای مجازی به عنوان یک رژیم شکست ناپذیر برای خود ساخته اند، اما خدا آنها را رسوا، خوار و ذلیل می‌کند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز صهیونیست ها در فضای حقیقی در عرصه های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، رسانه و به ویژه حوزه حساس اقتصادی، توامان شکست مفتضحانه ای خورده اند، همچنانکه شاهد عملیات بزرگ غرور آفرین طوفان الاقصی در سرزمین قدس بودیم.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب حضرت فاطمه(س) و سلاله پاکش امام خمینی(ره) است، افزود: مردم و جوانان کشور در دوران انقلاب و دفاع مقدس، ایثارگرانه پای کار انقلاب و نظام مقدس اسلامی بوده و هستند.

سردار شریف گفت: باید تلاش کرد تا فضای جامعه به گونه ای باشد که فرهنگ دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه در جامعه جاری شود، فضایی که همه تلاش می کنند، خودشان نباشند تا نظام اسلامی پابرجا و آرمانهای انقلاب پیش برود.

وی تاکید کرد: اگر همان خمیر مایه اصلی و همان بذل و بخشش عمومی در فضای کشور حاکم شود، در گام دوم انقلاب همانند گام اول، توفیقات زیادی حاصل خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: به برکت رهنمودهای داهیانه امامین انقلاب از ابتدای این نهضت تا امروز که در آستانه گام دوم انقلاب قرار داریم، با روحیه ایثار و شهادت دشمنان نتوانسته اند به ما ضربه ای بزنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در فضای حقیقی بسیار قدرتمند هست، گفت: این اقتدار حاصل مجاهدت در فضای حقیقی به اعتبار قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و پیامبر اعظم(ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان به واسطه داشته‌های حقیقی منحصر به فرد است.

 

ارسال نظر