شناسه خبر: ۱۶۱۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 2متهم به 22سرقت از ساختمان های در حال ساخت

با تلاش ماموران کلانتری مصلی 2متهم به 22 فقره سرقت از ساختمان های در حال احداث در سطح شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 2متهم به 22سرقت از ساختمان های در حال ساخت

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی شهرستان مشهد مقدس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی آهن آلات از ساختمان های در حال ساخت محدوده خیابان صدر، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.وی افزود: ماموران کلانتری مصلی با بررسی سرقت و استفاده از دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها متهمان را که پدر و پسر هستند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

سرهنگ نگهبان اظهار داشت: متهمان که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند در مواجهه با تصاویر بدست آمده از آنها در محل های مورد دستبرد به 22 فقره سرقت آهن آلات از ساختمان های در حال ساخت در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد مقدس با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست هنگام احداث بنا بویژه در مناطق حاشیه ای ضمن گماردن نگهبان، وسایل و ابزار آلات ساختمانی خود را در محل مناسب نگهداری و از رها کردن وسایل در اطراف ساختمان خودداری کنند.

 

ارسال نظر