شناسه خبر: ۱۶۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد

در مشهد باشگاه ژیمناستیک زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در آن‌ها ثبت‌نام نمایید.

بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد

جهت ثبت‌نام در باشگاه ژیمناستیک مشهد لازم است در مورد آن‌ها اطلاعاتی را کسب نمایید که در سایت مشهد نیوز آن را برای شما عنوان خواهیم کرد تا بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد را شناسایی کنید.

 

باشگاه ژیمناستیک مشهد آنیل

 

باشگاه

یکی از بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد باشگاه آنیل است که با استفاده از کادر آموزشی و متخصص خود قادر است برای کلیه داوطلبان در هر دوره مقدماتی و پیشرفته ورزش ژیمناستیک را آموزش دهد. شما برای ثبت‌نام در باشگاه آنیل ژیمناستیک مشهد می‌توانید کودکان را از 3 سالگی به این باشگاه بفرستید.

باشگاه آنیل ژیمناستیک مشهد به تمام امکانات آموزشی مجهز است و شما می‌توانید در کلاس‌های آن شرکت کنید. این باشگاه کلیه تکنیک‌های ژیمناستیک را به صورت اصولی آموزش می‌دهد و برای همین می‌تواند به عنوان بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد مطرح شود.

باشگاه آنیل ژیمناستیک تا ساعت 21 باز است و برای ژیمناست‌های مختلف کلاس دایر می‌کند. آدرس این باشگاه در مشهد، محله ملک آباد، بولوار سجاد - میدان آزادی نبش ملک آباد 29 کنار ایستگاه مترو آزادی سالن ژیمناستیک علیشاهی است که شما می‌توانید با شماره تلفن‌های 09924290736 و 09052256375 جهت ثبت‌نام تماس حاصل فرمایید.

 

باشگاه ژیمناستیک آذینوس در مشهد

باشگاه آذینوس یکی از باشگاه ژیمناستیک مشهد است که شما می‌توانید برای ثبت‌نام در کلاس‌های آن به این باشگاه مراجعه فرمایید. این باشگاه توسط دکتر آذین نایب مدیریت می‌شود که دانشجوی دکترای آسیب‌شناسی حرکات اصلاحی ورزشی است.

این باشگاه به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد در رشته‌های مختلفی مانند ژیمناستیک، TRX، یوگا، بادی بیوتی، EMS، CX، ترامبولین، فیتنس، کراسفیت، پیلاتس و غیره فعالیت می‌کند.

 

باشگاه ژیمناستیک آفتاب مهتاب در مشهد

باشگاه ژیمناستیک آفتاب مهتاب در مشهد یکی از باشگاه‌های پرطرفدار در این شهر است که 3 شعبه فعال در سراسر مشهد دارد. این باشگاه را آقای ایرج قادری مدیریت می‌کند و هدف آن شکوفایی استعدادهای غیرورزشی و توسعه همه فاکتورهای آمادگی جسمانی است. شما می‌توانید با ثبت‌نام در این باشگاه به راحتی ورزش ژیمناستیک و سایر حرکات ورزشی را یاد بگیرید.

باشگاه ژیمناستیک پوتن در مشهد

باشگاه ژیمناستیک پوتن یکی از باشگاه ژیمناستیک مشهد است که توسط آقای حسین نیکرو مدیریت می‌شود. ایشان دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی و متخصص فیزیولوژی و متابولیسم ورزشی در مشهد هستند که یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد را دارند.

شما با ثبت‌نام در باشگاه پوتن می‌توانید از آموزش‌های مدون و ترمیک ژیمناستیک و ایروژیم برخوردار شوید. تمام این آموزش‌ها تحت نظر مربیان و اساتید حرفه‌ای و متخصص ارائه می‌شود. شما با ثبت‌نام در این باشگاه می‌توانید تا مرحله قهرمانی در بازی‌های کشوری و جهانی به پیش بروید.

 

باشگاه ژیمناستیک سجاد

این باشگاه به آدرس مشهد، بلوار سجاد، خیابان حامد شمالی، نبش حامد ۱۰ قرار دارد و به عنوان یکی از باشگاه‌های ژیمناستیک کودکان شناخته می‌شود. تلفن تماس باشگاه سجاد در مشهد ۰۵۱۳۶۰۷۲۵۵۵ است. این باشگاه تمام آموزش‌های خود را با استفاده از بهترین مربیان آموزشی ارائه می‌دهد و در آن شما تمرینات اصولی و منظم انجام می‌دهید.

این باشگاه مخصوص کودکان است و کسانی که کودک آن‌ها 3 یا 4 ساله است می‌توانند در حین انجام ورزش و حرکات ژیمناستیک در کنار کودکان خود در کلاس حضور داشته باشند.

 

باشگاه ژیمناستیک آزادی در مشهد

باشگاه تخصصی ژیمناستیک آزادی توسط آقای محمد عنابستانی مدیریت می‌شود که به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین باشگاه ژیمناستیک مشهد شناخته می‌شود. این باشگاه به تمام امکانات پیست بادی، پیست فنر و شش وسیله اصلی مجهز است و شما با ثبت‌نام در آن می‌توانید از تمام این امکانات استفاده نمایید.

 

باشگاه ژیمناستیک گلدیس در مشهد

یکی از باسابقه‌ترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد باشگاه گلدیس است که آموزش‌های خود را با استفاده از مربیان متخصص و آزموده ارائه می‌دهد. محیط باشگاه برای کسانی که به جدیدترین تجهیزات ژیمناستیک نیاز دارند، بسیار مناسب است.

این باشگاه در مشهد، بلوار لادن، لادن ۳۵، خیابان گلدیس، بین گلدیس ۱۷ و ۱۹ قرار دارد و شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ثبت‌نام و نحوه شرکت در کلاس‌های باشگاه ژیمناستیک گلدیس می‌توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۵۰۱۶۳۹۸ تماس ر حاصل فرمایید.

 

باشگاه خانه ژیمناستیک مشهد

اگر به دنبال ثبت‌نام در یکی از باشگاه ژیمناستیک مشهد هستید، خانه ژیمناستیک مشهد می‌تواند گزینه خوبی باشد. این باشگاه با ارائه بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات به ژیمناست‌ها توانسته است، نظر تعداد زیادی از آن‌ها را به خود جلب کند. تمامی مربیان باشگاه خانه ژیمناستیک مشهد از آکادمی‌های متخصص و خبره هستند که در فضایی عالی می‌توانند به شاگردان خود تمرینات ژیمناستیک آموزش دهند.

 

باشگاه ژیمناستیک قاسم پور شعبه پیروزی در مشهد

باشگاه قاسم پور یکی از باشگاه‌های ژیمناستیک مشهد است که شما می‌توانید کودکان 3 یا 4 ساله خود را در این باشگاه ثبت‌نام کرده و آن‌ها را تا رسیدن به دوره قهرمانی به این باشگاه ارسال کنید. این باشگاه با استفاده از امکانات خود می‌تواند زمینه یادگیری تمام تکنیک‌های ژیمناستیک را برای ورزشکاران فراهم کند.

 

باشگاه ژیمناستیک قاسم پور در مشهد

این باشگاه یکی از باشگاه ژیمناستیک مشهد است که در خیابان پیروزی ۷۲، عماد خراسانی ۱۴ قرار دارد. باشگاه قاسم پور یکی از بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد است که توسط دکتر قاسم پور مدیریت می‌شود. ایشان مدرس ژیمناستیک دانشگاه فردوسی مشهد و عضو سابق کنفدراسیون آسیا هستند و شما می‌توانید دوره مبتدی تا قهرمانی را در این باشگاه طی کنید.

 

باشگاه ژیمناستیک زاکی در مشهد

این باشگاه یکی از باشگاه ژیمناستیک مشهد است که تنها از ورزشکاران خانم ثبت‌نام به عمل می‌آورد. این باشگاه با هدف سلامتی، شادابی، تندرستی و کشف استعدادهای ژیمناستیک در مشهد ایجاد شده است و هر روزه فعالیت‌های جدیدی را در این خصوص ارائه می‌دهد و رشته‌های ورزشی جدیدی را به باشگاه زاکی اضافه می‌کند.

 

خلاصه

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در کلاس‌های ژیمناستیک در مشهد می‌توانند در باشگاه‌های زیادی نام‌نویسی کنند. جهت ثبت‌نام در کلاس‌های باشگاه ژیمناستیک مشهد لازم است آن‌ها با بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در مشهد آشنایی داشته باشند که در سایت مشهد نیوز آن‌ها را برای شما معرفی کردیم. به طوری که اگر قصد ثبت‌نام در هر کدام از آن‌ها را دارید می‌توانید به راحتی اقدام نمایید.

 

ارسال نظر