شناسه خبر: ۱۶۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین زنگ سپاس معلم:

معلمان پرورش دهنده سکان داران فردای جامعه هستند

زنگ سپاس معلم در آغاز هفته نکوداشت مقام معلم همزمان با سراسر کشور امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مشهد نواخته شد.

معلمان پرورش دهنده سکان داران فردای جامعه هستند

به گزارش مشهد فوری؛ این مراسم صبح امروز با حضور نظری استاندار خراسان رضوی، داوری فرماندار مشهد، شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین در هنرستان جلیل نصیرزاده آموزش و پرورش ناحیه ۱ مشهد برگزار شد.

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین زنگ سپاس معلم گفت: شما دانش آموزان آینده نظام هستید و فردا شما به جای ما سکان داران جامعه هستید و نقش معلمان در پرورش این سکان داران نقشی اساسی است.

وی افزود: در زنگ سپاس معلم از زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تشکر می کنم و گرامی میدارم یاد شهید مطهری را که در بحبوحه ابتدای انقلاب، کژی ها را خوب میفهمید و خوب میفهماند شما این زحمات را در آینده درک می کنید.

وی گفت: آموزش و پرورش گسترده خراسان رضوی با یک و نیم میلیون دانش آموز و ۱۰۰ هزار همکار فرهنگی دستاوردهای زیادی با تلاش معلمان و دانش آموزان خود داشته است. ارتقا سطح برگزاری نماز جماعت، حضور ۹۱ هزار معتکف دانش آموز در بین ۱۲۰ هزار معتکف استان که افزایش ۳ برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

شوشتری در ادامه از حضور اثرگذار دانش آموزان و معلمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور بیش از ۲ هزار ناظر افتخاری از بین دانش آموزان پایه دوازدهم سر صندوق های رای برای اولین بار در کشور و بیش از ۵ هزار دانش آموز خبرنگار پای صندوق های رای سخن گفت.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال گذشته در نمرات امتحان نهایی بالاتر از میانگین کشوری قرار داشت، همچنین دانش آنوزان ما در جشنواره خوارزمی افتخارآفرینی کردند.

وی اضافه کرد: در حوزه جذب و استخدام نیز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تابستان ۱۴۰۲ بیش از ۲۱ هزار نفر را برای گزینش ۷ هزار معلم توانمند مورد ارزیابی و مصاحبه قرار داد. بیش از ۱۰ هزار نیروی جدید نیز امسال استخدام خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان از ساخت ۳۰۱ پروژه با ۱۵۰۰ کلاس از محل مولدسازی در استان خبر داد.

 

ارسال نظر