شناسه خبر: ۱۶۱۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

قیمت گوشت مرغ قطعه‌بندی شده در مشهد اعلام شد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به اعلام قیمت گوشت مرغ قطعه‌بندی شده بر اساس کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی ، گفت: فروشندگان اجازه تخطی از این قیمت را در فروش قطعات مرغ به مردم ندارند.

قیمت گوشت مرغ قطعه‌بندی شده در مشهد اعلام شد

به گزارش مشهد فوری؛ محسن صیادی افزود: قیمتهای گوشتهای مرغ قطعه بندی به صورت «بشقابی» و برچسب دامپزشکی مشخص شده است، بر این اساس ران مرغ ۹۵۰ هزار ریال، سینه مرغ با استخوان یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، شینسل مرغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، پاچین مرغ ۹۵۰ هزار ریال و بال مرغ ۸۵۰ هزار ریال قیمت گذاری شده است.

وی بیان کرد: قیمت گوشت مرغ کامل (کلیپسی) ۸۵۰ هزار ریال است و واحدهای صنفی مجاز به فروش گوشت مرغ قطعه بندی شده به صورت فله ای نیستند، در صورت مشاهده این مورد برای فرد متخلف پرونده تشکیل شده و به تعزیرات ارسال می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در یک ماه گذشته ۶۸۰ مورد بازرسی از واحدهای فروش گوشت مرغ در سطح مشهد انجام گرفته که در این زمینه ۴۰ فقره فرم تخلف تنظیم شده است.حدود یک هزار واحد عرضه کننده گوشت مرغ در مشهد مستقر است.

قیمت مصوب گوشت مرغ کشتار روز با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان برای مصرف کننده به هر کیلوگرم ۸۵۰ هزار ریال افزایش یافته است.

 

ارسال نظر