شناسه خبر: ۱۶۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

آبرسانی ثابت و سیار به موکب‌ها در مشهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تمهیدات لازم برای آبرسانی ثابت و سیار به موکب‌ها در دهه آخر ماه صفر در شهر مقدس مشهد و ایستگاه های مستقر در ورودی های این کلانشهر اندیشیده شده است.

آبرسانی ثابت و سیار به موکب‌ها در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ حسین اسماعیلیان افزود: ایام پایانی ماه صفر روزهای اوج مصرف آب در مشهد است، لذا برای گذر از این ایام تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: آب موجود در سدهای مشهد برای مصرف در این روزها ذخیره شده و اقدامات خاصی نیز به خصوص در پهنه شرق مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی برای توزیع بهینه آب عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: برای آبرسانی به برخی موکب ها در محدوده حرم رضوی شبکه ثابت آبرسانی اجرا شده و تا سال آینده نیز برنامه ریزی شده ۱۵ کیلومتر شبکه ثابت آبرسانی ویژه موکب های ایام پایانی صفر در محدوده حرم اجرا شود.

اسماعیلیان افزود: همچنین برای آبرسانی به ایستگاه و موکب های استقبال از زائر مستقر در ورودی های مشهد، آبرسانی سیار و تانکری پیش بینی شده و کیفیت آب نیز به صورت مستمر در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزیابی می شود.

وی تاکید کرد: در مجموع مشکلی برای تامین آب در ایام آخر ماه صفر وجود ندارد و از زائران و مجاوران نیز می خواهیم با رعایت مدیریت مصرف همراهی لازم را داشته باشند.

طبق پیش بینی ها در ایام پایانی ماه صفر حدود ۶ میلیون زائر وارد مشهد مقدس می شوند.

 

ارسال نظر