شناسه خبر: ۱۶۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

ثبت نام مرحله ششم کاروان‌های حج عمره خراسان رضوی آغاز شد

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: ثبت‌ نام مرحله ششم گروه‌های متقاضی اعزام به حج عمره در کاروان‌های سال جاری ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه هفتم مهر ماه در خراسان رضوی آغاز شد.

ثبت نام مرحله ششم کاروان‌های حج عمره خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش مشهد فوری؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی شجاع افزود: با توجه به خالی ماندن ظرفیت برخی از کاروان‌های حج عمره مرحله قبل استان خراسان رضوی و اعلام کاروان‌های جدید امکان ثبت نام متقاضیان دارای اولویت یک تا ۴۰۰ در سامانه حج و زیارت فراهم شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده و وجوه خود را پرداخت کرده‌اند اما به دلیل محدودیت اعزام، به صورت سیستمی وجوه ایشان عودت و اولویت ایشان پایدار است و نیز تمامی دارندگان کارت ثبت نامی و اسناد عمره دارای اولویت یک تا ۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت به آدرس MY.haj.ir در ظرفیت‌های موجود در کاروان‌های عمره استان ثبت نام و کاروان خود را انتخاب کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی در خصوص مدارک لازم و نحوه ثبت‌نام در حج عمره امسال گفت: متقاضیان دارای فیش عمره اعلام شده باید به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و به روزرسانی کنند.

شجاع افزود: همچنین متقاضیان در صورت همراهی خانواده و بستگان باید تشکیل گروه‌ دهند و کاروان مورد نظر خود را انتخاب و وجه را به صورت برخط واریز کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام باید به کارگزاران (دفاتر خدمات زیارتی) مراجعه کنند و مدارک خود شامل گذرنامه داری اعتبار هفت ماه از تاریخ پرواز و سند عمره را در اختیار کارگزاران قرار دهند و سفر خود را قطعی کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده آخرین اخبار و دستورالعمل‌های مربوطه به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر