شناسه خبر: ۱۶۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تامین هشتاد درصد تجهیزات موردنیاز هنرستان های استان با جابه جایی تجهیزات بین هنرستان ها

جلسه هماهنگی پروژه مهر کشور با حضور وبیناری شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور، مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ها و روسای مجمع خیرین مدرسه ساز سراسر کشور برگزار شد.

تامین هشتاد درصد تجهیزات موردنیاز هنرستان های استان با جابه جایی تجهیزات بین هنرستان ها

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه که با حضور شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و رافتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برگزار شد در خصوص طرح شهید عجمیان و مشارکت های خیرین گرانقدر گفت و گو شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه پس از قدردانی از مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: از ابتکارات استان خراسان رضوی در این دوره این بود که اعطای تجهیزات به هنرستان ها منوط شد به تحویل لیست تجهیزات انبارهای هنرستانی و از دل همین لیست ها ۸۰ درصد تجهیزات هنرستان های استان با جابه جایی بین مدارس تامین شد و اگر بتوانیم این کار را امسال برای مدارس هم انجام می دهیم.

شوشتری تغییر الگوی مصرف آب و برق مدارس را ضروری دانست و گفت: این اتفاق از وزارت شروع شود نتیجه بهتری می گیرد. وی افزود: همچنین مولدسازی و تکمیل آن نیاز به پیگیری ویژه تری از سوی وزارت دارد چرا که بعد از چند دهه آموزش و پرورش توانسته خود برای بودجه خود کاری کند که خودکفا باشد و نباید آن را از دست بدهد.

وی خبر داد: بعد از ۳ سال پیگیری توانستیم طبق قانون اخذ ۳ درصد از عوارض شهرداری ها را برای آموزش و پرورش داشته باشیم که دیگر استان ها می توانند از این روش الگو بگیرند.

 

ارسال نظر