شناسه خبر: ۱۶۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرداد:

امدادرسانی به ۲۱ مورد گرمازدگی توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مشهد

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امدادرسانی به ۲۱ مورد گرمازدگی طی چهار روز اخیر خبر داد.

امدادرسانی به ۲۱  مورد گرمازدگی توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ محمد علیشاهی با بیان اینکه تماس‌ با اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ مشهد در روزهای اخیر افزایشی بوده است، در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: با توجه به گرمای‌هوا در روزهای اخیر تعداد موارد مربوط به گرمازدگی در اورژانس ۱۱۵ مشهد، طی ۴ روز گذشته و تا این لحظه ۲۱ مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اکثر این افراد سالمندان بودند، افزود: تمامی افراد مشکل حاد و خاصی نداشته و به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

علیشاهی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال جاری هوا کمی نسبت به سال گذشته خنک‌تر شده، همچنین با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، آمار کلی مربوط به گرمازدگی تا این لحظه و در طول ۴ ماه، نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 مسئول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و  مدیریت حوادث  دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با تأکید بر اینکه آمار گرمازدگی در ۶ ماه اول سال گزارش می‌شود افزود: آمار ارائه شده فقط مربوط به اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و بسیاری از افرادی که  دچار علائم اولیه گرمازدگی از جمله سردرد، تهوع و ... می‌شوند،  به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، بنابراین آمار کلی مربوط به گرمازدگی  را باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری کرد.

 

ارسال نظر