شناسه خبر: ۱۶۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

رشد 24 درصدی مسافر داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در خردادماه امسال

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: در خردادماه امسال ۶ هزار و ۸۳ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.

رشد 24 درصدی مسافر داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در خردادماه امسال

به گزارش مشهد فوری؛ محمود امانی‌بنی  با اشاره به میزان تغییرات پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: در خردادماه امسال ۶ هزار و ۸۳ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است. همچنین ۸۴۰ هزار و ۶۲۶ مسافر در فرودگاه مشهد جابه‌جا شدند که حدود ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در خردادماه ۴۵۶۳ پرواز داخلی نشست و برخاست کرده و ۶۳۰ هزار و ۲۷۱ مسافر داخلی جابه‌جا شدند که حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.همچنین ۱۵۲۰ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: ۲۱۰ هزار و ۳۵۵ مسافر پرواز خارجی نیز در این ماه در فرودگاه مشهد تردد داشتند که حاکی از رشد ۳۹ درصدی است. بیشترین پرواز داخلی در خردادماه مربوط به مسیر مشهد-تهران با ۱۰۸۰ پرواز و ۱۵۶ هزار و ۴۰۰ نفر مسافر و بیشترین سهم پرواز خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با ۲۷۵ پرواز و ۳۹ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر بوده است.

 

ارسال نظر