شناسه خبر: ۱۶۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

مشاور مدیرکل و رئیس قرارگاه جهادی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پویش مداد رنگی برای سومین سال متوالی برگزار می شود

موسسه خیریه عماد سه سال است درپویش مدادرنگی، ۵۰۰ پک شامل کیف، کفش و لوازم تحریر هرکدام به ارزش یک میلیون تومان را بین دانش آموزان محروم مناطق حاشیه شهرناحیه ۵ مشهد اهدا میکند.

پویش مداد رنگی برای سومین سال متوالی برگزار می شود
به گزارش مشهد فوری؛  محمدتقی فخریان مشاور مدیرکل آموزش پرورش و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی خراسان رضوی در این مراسم به نمایندگی از آموزش پرورش از بنیاد عماد تقدیر کرد و افزود: سال گذشته ۱۴۲۰ مدرسه توسط قرارگاه ها تجهیز و بهسازی شد و تابستان امسال بهار کمک های مردمی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار است. 

وی یادآور شد: همچنین سال گذشته، ۵ هزاربسته لوازم التحریر و ۲۰ هزارپرس غذای گرم نیز با حمایت آستان قدس و ستاد فرامین امام در مناطق کم برخوردار مشهد توزیع شد.

احمد مسجدی، مدیر آموزش پرورش ناحیه ۵ مشهد در مراسم افتتاح قرارگاه پویش مدادرنگی ۳ اظهار کرد: سال گذشته ۵۰۰ بسته تحصیلی به کودکان نیازمند اهدا شد، امسال تعداد بیشتری را به شکرانه همجواری با مضجع امام رضا(ع) تحت پوشش قرار خواهیم داد که درصددیم این الگوی مهربانی را کشوری به اجرا برسانیم.

سعید کاظمی، موسس و دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد در این مراسم اظهار کرد: بنیاد عماد دغدغه اصلی خود را در حوزه آموزش پرورش متمرکز کرده و در پویش مدادرنگی، سال اول ۱۷۰ بسته تحصیلی، سال دوم با کمک خیران ۶۰۰ بسته تحصیلی، کیف و کفش تهیه شد. وی افزود: امسال و در سومین سال هدفگذاری مان را توسعه دادیم تا دانش آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

موسس و دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد ادامه داد: با شعار مهربانی ساده است و جای هیچ کودکی سرچهارراه برای گلفروشی و دستفروشی نیست، این بنیاد فعالیت دارد و در تلاشیم این هدف محقق شود. 

کاظمی عنوان کرد: ۱۰ میلیون ریال، ارزش ریالی بسته های تحصیلی، شامل نوشت افزار کامل و کیف و کفش است و درصددیم امسال این بسته ها را به دو هزار برسانیم.

 

 

ارسال نظر