شناسه خبر: ۱۶۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

مأموریت‌های اورژانس۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۱.۵ درصد افزایش یافت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان مأموریت‌های انجام شده در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۵ درصد رشد یافته است.

مأموریت‌های اورژانس۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۱.۵ درصد افزایش یافت

به گزارش مشهدفوری؛ به نقل از وبدا، علی یزدانی اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۳۹۵۲۶ تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شده که از این میزان ۱۲۳۰۰۶ تماس مشاوره‌ای، ۲۷۳۳۸ تماس مزاحمتی، ۳۰۱۹۰۴ تماس نامرتبط و ۱۸۷۲۷۸ تماس منجر به مأموریت شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این در حالی است که طی این بازه زمانی در سال گذشته ۵۹۸۶۰۲ تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شده که از این میزان ۱۳۰۰۵۴ تماس مشاوره‌ای، ۲۱۶۱۴ تماس مزاحمتی، ۲۷۷۸۱۵ تماس نامرتبط و ۱۶۹۱۱۹ تماس منجر به مأموریت شده است. در کل تعداد کل تماس‌های ۶ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه ۶.۸ درصد افزایش داشته است.         

وی بیان کرد: میزان تماس‌های مزاحمی و نامرتبط در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۲۹۹۴۲۹ تماس بوده است که این میزان با ۹.۹ درصد رشد  به ۳۲۹۲۴۲ تماس در ۶ ماهه نخست امسال افزایش یافته است.

یزدانی گفت: از این تعداد مأموریت انجام شده در ۶ ماهه نخست امسال ۱۷۹۲۱۲ مأموریت در محدوده شهری و ۲۷۱۷۲ مأموریت در محدوده خارج از شهر بوده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طی مأموریت‌های انجام شده در این بازه زمانی به ۱۷۷۲۱۶ مصدوم و بیمار خدمات اورژانسی ارائه شده است، افزود: از این تعداد ۱۵۲۳۰۹ مصدوم در محدوده شهری و ۲۴۹۰۷ مصدوم در محدوده خارج از شهر بوده است.

وی با بیان این که طی این مدت ۱۵.۷ درصد از مأموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است ادامه داد: در مجموع ۳۲۴۴۹ حادثه ترافیکی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده که منجر به ۱۵۳ فوتی، ۵۵۳۶ درمان در محل و انتقال ۲۷۶۲۸ مصدوم به بیمارستان شده است که میزان حوادث ترافیکی امسال نسبت به سال گذشته ۱۲.۶ درصد و میزان مصدومان نیز به نسبت سال قبل ۱۳.۷ درصد افزایش یافته است.

یزدانی گفت: همچنین در این بازه زمانی در مجموع ۱۷۳۹۳۵ حادثه غیرترافیکی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه رخ داده که منجر به ۲۷۶۹ فوتی، ۶۱۱۹۲ درمان سرپایی و انتقال ۸۲۸۶۰ مصدوم یا بیمار به بیمارستان شده است که میزان حوادث غیر ترافیکی امسال نسبت به سال گذشته ۱۱.۳ درصد افزایش یافته است.

 

ارسال نظر