شناسه خبر: ۱۶۱۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

تداوم بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در خراسان رضوی تا پایان هفته

کارشناس‌ مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق تا روز چهارشنبه و اوایل روز پنجشنبه هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد.

تداوم بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در خراسان رضوی تا پایان هفته

به گزارش مشهد فوری؛ آذر رضایی‌پور اظهار کرد: بارش‌های رگباری در ۱۳ شهرستان این استان از دیروز تاکنون بویژه در نیمه جنوبی خراسان رضوی ثبت شده است.

کارشناس‌ مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی از دیروز تاکنون تحت تاثیر ناپایداری‌های جوی و بارش‌های رگباری قرار گرفته است که بیشترین میزان بارش طی این مدت در شهرستان‌های تربت حیدریه، گناباد و بجستان رخ داده است.

وی بیان کرد: طی این مدت بیشترین بارش در شهرستان بجستان با حدود ۲ میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

رضایی‌پور ادامه داد: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق تا روز چهارشنبه و اوایل روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد و انتظار می‌رود در بیشتر نقاط استان به‌ویژه در نیمه جنوبی شاهد بارش رگباری باشیم.

کارشناس‌ مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در این مدت گاهی شدید خواهد بود؛ به‌ ویژه در نیمه شرقی و جنوب شرقی استان خراسان رضوی همراه با گرد و غبار پیش بینی شده است ولی شاهد تغییر دمایی خاصی نخواهیم بود.

وی بیان کرد: گلمکان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته بوده اند و در همین بازه کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۲۶ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی‌پور با اشاره به اینکه هم اکنون دمای هوای شهر مشهد ۱۳ درجه سلسیوس است، افزود: دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات امروز به حدود ۲۳ درجه و در خنک‌ترین ساعت به حدود ۱۰ درجه بالای صفر خواهد رسید.

 

ارسال نظر