شناسه خبر: ۱۶۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)

گروه تئاتر آسمان خورشید هشتم به مناسبت دهه ارتش به اجرای نمایش «تمام نا تمام» پرداختند

اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، گروه تئاتر آسمان خورشید هشتم به مناسبت دهه ارتش، با موضوع مختصر زندگی و شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جمع فرماندهان کشوری و لشکری استان به اجرا پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این نمایش گفت: این اجرا زیبا ترین نمایش ترکیبی در حوزه دفاع مقدس است که شرح زندگی و شهادت یکی از شهدای شاخص دفاع مقدس را روایت می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، با بیان اینکه اجرای «تمام نا تمام»، نمایش ترکیبی با محور برشی مختصر از زندگی شهید صیاد شیرازی است، اظهار کرد: برای تدارک این نمایش که توسط عقیدتی سیاسی و به همت و پشتیبانی های همه جانبه فرماندهی منطقه صورت پذیرفت، حدود 4 ماه زمان برای مطالعات اولیه، جلسه‌ های مشاوره و پژوهش برای خلق نمایشنامه اختصاص داده شد.

گفتنی است گروه تئاتر «تمام نا تمام» منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، در جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش در جزیره خارک مقام دوم و در جشنواره تئاتر ارتش نیز مقام دوم را کسب و به جشنواره مقاومت کشوری راه یافت.

 

ارسال نظر