شناسه خبر: ۱۶۱۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

فیلمساز مشهدی عنوان بهترین کارگردان جشنواره ایتالیا را به‌دست آورد

میثم حسن زاده عنوان بهترین کارگردان را از جشنواره بین المللی فیلم سینمایی در ایتالیا به دست آورد.

فیلمساز مشهدی عنوان بهترین کارگردان جشنواره ایتالیا را به‌دست آورد

به گزارش مشهد فوری؛ میثم حسن‌زاده افزود: در اختتامیه هشتمین سال فستیوال "SoundScreen" که روز یکشنبه اول اکتبر مصادف با ۹ مهرماه در سینما مارینا شهر Ravenna ایتالیا برگزار شد، فیلم سینمایی "دوار" به تهیه کنندگی علیرضا علویان جایزه بهترین کارگردانی را از داوران این جشنواره که عبارت بودند از "آندره آوالموری،ماتئو پاپی و آلبرت بوچی" کسب کرد.

حسن زاده اظهار کرد: فیلم داستانی "دوار" که موضوعی اجتماعی دارد، ۲ سال قبل در مشهد ساخته شد و اسفندماه سال گذشته در تهران و مشهد برای نخستین بار به نمایش درآمد و از ویژگیهای این فیلم این است که همه بازیگرانش از هنرمندان مشهد هستند که در این اثر خوش درخشیدند.

کارگردان فیلم "دوار" آن را نخستین اثر سینمایی خود ذکر و بیان کرد: داستان درباره "میلاد" موزیسینی است که فراموشی دارد. او برای این که بیماری فراموشی برایش مشکل‌ساز نشود تمام برنامه‌های زندگی‌اش را به وسیله یادآوری‌های آلارم گوشی‌اش تنظیم کرده است. قصه از جایی در خاطر میلاد شکل می‌گیرد که مهسا نامزدش رفته؛ او به دنبال کشف ماجراست در این بین میلاد مدام خود و سرنوشتش را با مِری کوری خواننده معروف گروه کویین مقایسه می‌کند"، "میلاد خزاعی، مهسا اکبرپور، راحیل کافی، رضا سنایی و مصطفی امیری" بازیگران «دوار» هستند.

حسن زاده افزود: در حال تدارک و آماده سازی فیلم سینمایی تازه ام در ژانر کمدی هستم که نگارش فیلمنامه اش به طور مشترک بر عهده خودم و میلاد خزاعی است

 

ارسال نظر