شناسه خبر: ۱۶۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه‌ متاهلی دانشجویی اختصاص یافت

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هفت هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور پاسخگویی به بخشی از نیاز دانشجویان متاهل، برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی در بودجه امسال دیده شده است.

هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه‌ متاهلی دانشجویی اختصاص یافت

به گزارش مشهدفوری؛ مسعود گنجی روز پنجشنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۵ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه حکیم سبزواری افزود: یکی از رویکردهای وزارت علوم، احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی است و چنانچه دانشگاهی بتواند نیمی از این هزینه ها را از محل مشارکت خیران تامین کند، مابقی هزینه آن را صندوق رفاه بر عهده می گیرد.

وی تصریح کرد: دانشجویان، فرزندان و آینده سازان کشور هستند لذا مسوولان وزارت علوم تلاش می کنند دغدغه ها در بخش خوابگاه و معیشت آنان به حداقل برسد.

گنجی درباره حمایت های صندوق رفاه دانشجویان گفت: این صندوق به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای حل مشکلات دانشجویان است به طوری که آنها بدون دغدغه معیشتی، با آسایش کامل به امر آموزش و تحقیقات بپردازند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اکنون جمهوری اسلامی در ۲۰ شاخص جهانی سرآمد است و عمده این دستاوردها در سایه فعالیت‌های دانشگاهی حاصل شده است.

گنجی افزود: با وجود پیشرفت ها و دستاوردهای کم نظیر جمهوری اسلامی، انقلاب ما مظلوم واقع شده و در تبیین این توفیقات و روشنگری ذهن نسل جوان کم کاری شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر شهدای انقلاب از قشر آگاه، دانشجو و فرهیخته بودند، تصریح کرد: هزینه کردن در دانشگاه‌ها مصداق واقعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

 

 

 

 

ارسال نظر