شناسه خبر: ۱۶۱۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

نایب رییس شورای شهر مشهد درحاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد بیان کرد:

نمایشگاه راهی برای انتقال تجربیات مدیریت شهری به کشورهای همسایه

نایب رییس شورای شهر مشهد گفت : مشهد به عنوان یک شهر پیشرو از بسیاری از شهرهای منطقه جلوتر است .

  نمایشگاه راهی برای انتقال تجربیات مدیریت شهری به کشورهای همسایه

به گزارش مشهد فوری به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری ایمان فرهمندی افزود: مشهد به عنوان یک کلان شهر، مانند همه شهرهای دیگر با مسائل مختلفی در حوزه‌ ارائه خدمات به مردم مواجه است که در طول سال‌های متمادی از ابزارهای مختلف، تخصص متخصصین و تجربه صنعتگران استفاده شده است . وی ادامه داد: لازم به یادآوریست همچنین در کنار دانش فنی و تخصص و تجربه‌ای که در شهر شکل گرفته است راه حل‌هایی برای مسائل شهر پیدا شده است که خوشبختانه مشهد را به عنوان یک شهر پیشرو از بسیاری از شهرهای منطقه جلوتر معرفی  کرده است .

نایب رییس شورای شهر مشهد با اشاره به این نکته که خوشبختانه نمایشگاه  فرصتی را برای مدیران شهر مشهد ایجاد کرده است تا با ابزار آلات و راهکارهای جدید برای حل مسائل شهری آشنا شوند، بیان داشت: از طرفی برگزاری این نمایشگاه باعث شده است متخصصین با مسائل جدیدی که در شهر بروز می‌کند، آشنا شوند  وهمچنین خوشبخنانه فضایی برای بهره‌گیری و دانش افزایی برای همه افرادی مهیا شده است .

فرهمندی خاطر نشان ساخت: لازم به یادآوریست مسائلی که در شهرهای بزرگ وجود دارد مشابه هم است و امروز میزبان شهرداری‌های شهرهایی هستیم که در مسیر توسعه خودشان قراردارند . مسیری که مشهد سال‌ها پیش آن را طی کرده است اما  مسائل شان بسیار شبیه مسائلی است که ما در دهه‌های گذشته با آن مواجه بودیم .

وی تاکید کرد: به طور قطع تجربه مشهد برای آنها حائز اهمیت می‌باشد  و آن ها می توانند از این تجربیات استفاده کنند که یکی از اهداف مهم این نمایشگاه نیز می‌تواند انتقال تجربه ، دانش، ابزارآلات و تخصصی باشد که در شهر مشهد طی سالیان طولانی شکل گرفته است و می تواند در اختیار کشورهای دوست و برادرمان عراق و افغانستان و سایر کشورهای همسایه قرار بگیرد . فرهمندی اظهار داشت :  امیدوارم و آن ها می توانند مسیر توسعه شهری را با مسیر ارائه خدمات شایسته به شهروندانشان با سرعت و باکیفیت بهتری انجام دهند.

 

ارسال نظر