شناسه خبر: ۱۶۱۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

دشمن به دنبال غلبه بر گفتمان مشارکت در انتخابات است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، گفت: دشمن با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود با انگاره‌سازی‌های غیرواقعی تلاش دارد که گفتمان تحریم بر گفتمان مشارکت در انتخابات غلبه پیدا کند و این موضوع بسیار مهم است و باید به آن توجه داشت.

 دشمن به دنبال غلبه بر گفتمان مشارکت در انتخابات است

به گزارش مشهد فوری به نقل از اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، این مسئول امنیتی در نشست با مدیران و جامعه نخبگانی آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار داشت: انتخابات صحنه تجلی قدرت و اراده مردم در ساختار سیاسی کشور است.

وی ضمن اشاره به چهار گفتمان انتخاباتی فعال در فضای سیاسی کشور، نسبت به تشریح و تبیین این چهار گفتمان و خرده‌گفتمان‌های ذیل آن‌ها پرداخت.

دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات، بیان کرد: هجمه رسانه‌ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی‌رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات بسیار سنگین است.

وی ادامه‌ داد: دشمن با حادثه اخیر تروریستی در کرمان نشان داد که در دشمنی خود با ما کاملا جدی است، ما نیز باید در مواجه با دشمن جدی باشیم و انتخابات یکی از آن صحنه‌هایی کارزار و مواجه مستقیم با دشمن ددمنش است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، افزود: یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در استان مسئله بسیار مهم امید است.

وی به نقش تاثیرگذار و مهم آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروزه جامعه هدف گسترده‌ای در اختیار آموزش و پرورش است که باید از این ظرفیت عظیم در مسیر منافع ملی و دینی که تبلور آن انتخابات است، قرار گیرد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تشریح شرایط ویژه‌ای که نظام بین‌الملل در آن قرار دارد، گفت: در سالی که گذشت چندین حادثه بزرگ و شوک‌آور در دنیا رخ داد که هیچ گاه در تاریخ چنین حادثه‌هایی به صورت زنجیروار رخ نداده بود و سرآمد این اتفاقات عملیات افتخارآفرین طوفان الاقصی بود.

این مقام امنیتی در خراسان رضوی افزود: در میدانی مثل غزه به هیچ وجه پیروزی برای نیروی مهاجمی مثل رژیم اشغالگر صهیونیستی رقم نخواهد خورد، بلکه آن‌ها با اقدامات ضد حقوق بشری و به شهادت رساندن زنان وکودکان بی‌پناه روز به روز بر عمق و گستره شکست خود می‌افزایند.

 

ارسال نظر