شناسه خبر: ۱۶۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

سردار سلامی:

صهیونیست‌ها بر اساس وعده الهی شکست خواهند خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان و صهیونیست‌ها به اذن خدا و بر اساس وعده الهی شکست خواهند خورد و آرایش نظامی دشمن بر ایمان و استحکام ما می‌افزاید.

صهیونیست‌ها بر اساس وعده الهی شکست خواهند خورد

به گزارش مشهد فوری؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران در مشهد افزود:

هرچه ائتلاف دنیا علیه ما بیشتر شود ایمان، استحکام و ثبات قدم ما نیز بیشتر خواهد شد چرا که ما اصحاب ثبات قدم هستیم و به دشمن پشت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از سوره حشر اظهار کرد: هم اکنون در دل صهیونیست‌ها رعب و وحشت افتاده است، آنها الان خانه‌های مردم مظلوم غزه را خراب می‌کنند اما بعد مجبور خواهند شد خانه‌های خود را خراب کنند چرا که سران آنها بی‌حکمت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است و سرشت و ذات خلقتش براساس تقوای الهی است که در سپاه یک حقیقت جاری است و باید هم این گونه باشد و قرآن ما پاسداران را به این سمت، دعوت می کند که اعمال و رفتارمان مصداق آیات این کتاب باشد.

سردار سلامی افزود:خانه های پاسداران نیز باید تجلی گاه آیات الهی باشد، مطابق آموزه های دینی خانه های مسلمانان با ذکر قرآن رفعت یافته است و مردانی که در این خانه ها هستند، تجارت، آنها را از یاد خدا باز نمی دارد و اینها باید خصوصیت نیروهای سپاه باشد.

وی ادامه داد:واقعا سپاه بابی از ابواب جنت است چرا که میدان جهاد است که به روی بندگان خاص خدا باز می شود و این تصویر یک نهاد جهادی و در شان این نهاد الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:در قرآن کریم آیات بسیاری وجود دارد که منعکس کننده یک نهاد جهادی در تراز انقلاب اسلامی است و معراج شهیدان والا مقامی است که به عرش پر کشیدند.

سلامی افزود:ما باید بازتاب دهنده آیات قرآن باشیم و سپاه باید در مقابل مردم متواضع و نرمخو باشد و خود را پایین دست ببیند و در مقابل دشمنان و کفار مستحکم و مقاوم باشد.

وی ادامه داد:سپاه می‌خواهد مروج معرفت ایمان، اعتقاد و فرهنگ اسلامی در جهان باشد و نقطه کانونی ترویج قرآن در جامعه رهبر معظم انقلاب هستند که با تاکید و تمرکزی که روی این مسأله دارند جامعه را هدایت می‌کنند.

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه تا دوم دی ماه در مشهد ادامه دارد.

 

ارسال نظر