شناسه خبر: ۱۶۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

بسیج شجره طیبه است

حتی بیگانگان اذعان دارند که بسیج یکی از عناصر امنیت داخلی و سنگ بنای ثبات داخلی و رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی کشور است و اجرا کننده موفق دکترین دفاع موزاییکی و نبرد خودجوش و الگوی قدرت نظامی در منطقه هست

بسیج شجره طیبه است

بسیج به عنوان یکی از نوآوری های امام راحل و شجره طیبه ای است که از انقلاب اسلامی نشات گرفته و رشد کرده و به عنوان بدنه فعال ملت، هر جا انقلاب به آن احتیاج داشته، وارد میدان شده است.

تدبیر صحیح و درایت امام راحل این بود که ادامه انقلاب اسلامی در گرو ایجاد نهادی است تا بتوانند بستر‌ساز تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان باشند لذا انقلاب اسلامی توانست با بسیج نیرو های مردمی از گزینه های صعب العبور، طی طریق کند خصوصا در حوادث پر التهاب اوایل انقلاب، همچون مقابله با فتنه جدایی طلبان، کودتای نافرجام نظامی، اقدامات تروریستی منافقین و جنگ تحمیلی که در واقع پیش دستی انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان بود.

لذا بسیج عنصر امید آفرین و بن‌بست‌شکن و گره‌گشایی شد که هرجا ورود پیدا کرد کار انقلاب پیش رفت. آماده به کار بودن بسیج در همه میادین دفاع سخت و نیمه سخت و نرم و در همه بخش های کشور و در مقابل حوادث مختلف و مقابله با فتنه های سیاسی و امنیتی همچون فتنه 88، 98 و 1401، عدم غافلگیری، هوشیاری کامل، حساس بودن نسبت به تهدیدات دشمنان، خط شکنی در میدان های خطرناک و استکبار ستیزی و ... همه اینها بخشی از سهم و نقش بسیج در خدمت به مردم و انقلاب و حفظ امنیت پایدار است که اگر بخواهیم فهرستی کامل از عملکرد بسیج را بیان کنیم یک کتاب می شود.

حتی بیگانگان اذعان دارند که بسیج یکی از عناصر امنیت داخلی و سنگ بنای ثبات داخلی و رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی کشور است و اجرا کننده موفق دکترین دفاع موزاییکی و نبرد خودجوش و الگوی قدرت نظامی در منطقه هست کما اینکه جلوه هایی از زیبایی گسترش محور مقاومت ( فاطمیون، حسینیون، حیدریون، زینبیون و انصارالله یمن، گروه های مقاومت حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین) الگوگیری از بسیج و حرکت عمیق و منطبق بر نیاز های جهان اسلام است که روند رو به افول استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی را شتاب بیشتری بخشیده است.

 

سید جلال امینی

 

ارسال نظر